Új munkatársat keresünk központi irodánkba Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba!
A svájci székhelyű Sonova vezető szolgáltató minden hallással kapcsolatos megoldás területén. A Sonova az ügyfelei számára az egyik legszélesebb termék portfóliót kínálja az üzletágban, a hallókészülékektől az implantátumokon át a kommunikációs megoldásokig. Magyarországon Geers Halláscentrumok néven országszerte közel 60 üzlettel áll ügyfelei rendelkezésére.
Az alábbi feladatok várnak rád:
- Bejövő ügyfél telefonhívások kezelése, tájékoztatás nyújtása és egyéb ügyfél-interakciók kezelése, segítése
- Kimenő hívások indítása megadott céllisták alapján
- Panaszos ügyfelek kezelése
- Ügyviteli rendszer/adatbázis kezelése időpont foglalásokhoz, ügyfelek adatainak naprakészen tartásához
- A hívások sikerességére, a folyamatok javítására tett visszajelzések havi rendszerességgel a marketing vezető számára
- Adott havi kihívások összefoglalása, értékelése, megoldásukra javaslat adása
- Napi kapcsolattartás a régióvezetőkkel és az üzletben dolgozó kollégákkal
Mit várunk tőled?
- Középfokú végzettség
- Minimum 1 év ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
- Angol nyelv alapszintű ismerete
- Felhasználói szintű, gördülékeny Microsoft Office, Excel tudás
- Magabiztos kommunikációs készség
- Vevőorientált, empatikus, segítőkész hozzáállás
- Precíz, pontos munkavégzés
- Jó problémamegoldó képesség, a feladatok rangsorolásának képessége
Miért dolgozz nálunk?
- Nemzetközi háttérrel rendelkező, egészségügyi kereskedelmi és szolgáltató cég mindennapi tevékenységeit segítheted
- Inspiráló multinacionális munkakörnyezetben, hibrid munkavégzés keretein belül végezheted munkádat egy könnyen megközelíthető, modern irodaházban
- Igazán jó, fiatalos csapatban dolgozhatsz és fejlődhetsz a közös célok eléréséért
Jelentkezni a hrm@geers.hu címre küldött fényképes önéletrajzzal lehet.