Játék - ajándék / Konstrukciós játékok / Playmobil

/ Ultimate General: Civil War

Ultimate General: Civil War

(0)
már 13 183 Ft-tól 1 eladónál


A JÁTÉKRÓL Végső tábornok: A polgárháború egy taktikai háborús játék. Tapasztalja meg az amerikai történelem legvéresebb időszakát - az 1861-1865-ös amerikai polgárháborút. FŐBB JELLEMZŐI Teljes kampány: Harcoljon az amerikai polgárháborús kampányban, és vegyen részt több mint 50 csatában, a kis elkötelezettségektől a hatalmas csatákig, amelyek több napig is eltarthatnak több száz négyzetmérföldes terepen. A kampány teljes mértékben a játékos cselekedeteitől és a csata eredményeitől függ. A történelmi csaták külön is játszhatók. A játék a következő csatákat tartalmazza a kampányban : Az Aquia Creek csata Philippi csata A Bull Run első csatája Silói csata Gaines-malmi csata Malvern-hegyi csata A Bull Run második csatája Antietam-csata Fredericksburgi csata A Stones folyó csatája Chancellorsville-i csata Gettysburgi csata Chickamaugai csata Cold Harbor csata Richmondi csata Washingtoni csata Plusz 48 kisebb méretű csata A hadsereg vezetése Ön a tábornok. Teljes ellenőrzése alatt áll a hadsereg összetétele felett. Sikerei és hírneve alapján több hadtesthez, hadosztályhoz és dandárhoz juthat. Tartsa életben katonáit, és megtanulják jobban harcolni, a zöld újoncokból a repedés veteránokká válnak. Veszítsen el sok katonáját, és lehet, hogy nincs elég erősítése a győzelmek leadásához. Meg fog romlani a hírneved, csökken a hadsereg morálja és kénytelen leszel lemondani. Innovatív parancsnoki rendszerÖn dönti el, hogy melyik szintű ellenőrzést szeretné. Parancsoljon minden egységnek külön-külön, vagy csak egy gombnyomással adjon nekik egy fő célt, és nézze meg, hogy el tudják-e venni ezt a dombot. A hadosztályok parancsnokai önállóan hozhatnak döntéseket, és segítenek a legnagyobb hadsereg irányításában. Rajzoljon védelmi vonalat, és a kijelölt brigádok úgy fogják megvédeni, mint az oroszlánok. Vagy tervezzen egy mély mellékes manővert úgy, hogy csak egy nyílt rajzol, és az egész sereget az ellenség szárnyába vagy hátuljára küldi. A tábornokai megpróbálják teljesíteni a parancsokat, bár egyetlen terv sem éli túl az ellenséggel való kapcsolatot. Tiszti haladásA történelmi egységparancsnokok a játékossal együtt haladnak és jobb harcosokká válnak. A tisztek egységeik teljesítménye alapján rangsorolják, de ez háború, és megsebesülhetnek, vagy akár meg is ölhetnek akció közben. Az új rangok új lehetőségeket nyitnak meg, és lehetővé teszik a tisztek számára, hogy nagyobb egységeket vezessenek hatékonyságvesztés nélkül. A csaták megnyerése új lehetőségeket is nyit számodra, mint általános, növelve az olyan készségeket, mint a felderítés vagy a politikai befolyás. Történelmi fegyverek A polgárháborús fegyverek igen változatosak, a tömeggyártású Enfield típusú puskáktól a ritka Whitworthig. A történeti elérhetőség is megvalósult. Bizonyos fegyvereket csak támadásokkal lehet elfogni, vagy elvihetni az ellenségtől a harctéren. Továbbfejlesztett egységvezérlésVálasszon csatárokat, hogy küldjék őket felderíteni azokat a dombokat. Vagy ha szükséges, egyesítsen több dandárt egy nagyobb hadosztályba. Szerelje le a lovasságot, hogy kevésbé láthatóvá váljon az ellenség számára, vagy szerelje fel a gyors kísérő támadások és az utánpótlási razziák számára. A kellékek rendkívül fontosak, és meg kell tervezni és megvédeni a rendelkezéseket, különben a csata korán véget érhet. Fejlett mesterséges intelligencia Egy erős ellenséggel kell szembenéznie. Az AI megkísérli, eltalálja gyenge pontjait és védtelen magaslatát, üldözi és elvágja a készleteit, és megpróbálja elpusztítani az őrizetlen tüzérségi elemeket. Az AI a terepet fogja használni, és elborít, és visszavonul, ha túlterheltek. A Terep számítÁrkok, vonalak, kerítések, házak, mezők - minden segíthet a győzelem elérésében, ha tudja használni. A Hills lehetővé teszi, hogy korábban láthassa az ellenséges egységeket. A folyók és hidak természetes akadályokká válhatnak, amelyek segítenek védekezni. Az erdők segíthetnek elrejteni mozdulatait és az ellenséget. Gyönyörű térképek Úgy gondoljuk, hogy a modern technológia lehetővé teszi, hogy a kemény háborús játékok végre abbahagyják a zöld hatszögek barnulását. A kemény, mély háborús játékok gyönyörűek lehetnek. Játékunkban minden történelmi harci táj pontosan kézzel rajzolt, a műholdas és a történelmi térképek adatait felhasználva. A domborzat óriási stratégiai szerepet játszik, és segít megérteni, hogyan vívták a csatákat, és megtanulni a történelmet.

Bolt Ár


13 183 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓL Végső tábornok: A polgárháború egy taktikai háborús játék. Tapasztalja meg az amerikai történelem legvéresebb időszakát - az 1861-1865-ös amerikai polgárháborút. FŐBB JELLEMZŐI Teljes kampány: Harcoljon az amerikai polgárháborús kampányban, és vegyen részt több mint 50 csatában, a kis elkötelezettségektől a hatalmas csatákig, amelyek több napig is eltarthatnak több száz négyzetmérföldes terepen. A kampány teljes mértékben a játékos cselekedeteitől és a csata eredményeitől függ. A történelmi csaták külön is játszhatók. A játék a következő csatákat tartalmazza a kampányban : Az Aquia Creek csata Philippi csata A Bull Run első csatája Silói csata Gaines-malmi csata Malvern-hegyi csata A Bull Run második csatája Antietam-csata Fredericksburgi csata A Stones folyó csatája Chancellorsville-i csata Gettysburgi csata Chickamaugai csata Cold Harbor csata Richmondi csata Washingtoni csata Plusz 48 kisebb méretű csata A hadsereg vezetése Ön a tábornok. Teljes ellenőrzése alatt áll a hadsereg összetétele felett. Sikerei és hírneve alapján több hadtesthez, hadosztályhoz és dandárhoz juthat. Tartsa életben katonáit, és megtanulják jobban harcolni, a zöld újoncokból a repedés veteránokká válnak. Veszítsen el sok katonáját, és lehet, hogy nincs elég erősítése a győzelmek leadásához. Meg fog romlani a hírneved, csökken a hadsereg morálja és kénytelen leszel lemondani. Innovatív parancsnoki rendszerÖn dönti el, hogy melyik szintű ellenőrzést szeretné. Parancsoljon minden egységnek külön-külön, vagy csak egy gombnyomással adjon nekik egy fő célt, és nézze meg, hogy el tudják-e venni ezt a dombot. A hadosztályok parancsnokai önállóan hozhatnak döntéseket, és segítenek a legnagyobb hadsereg irányításában. Rajzoljon védelmi vonalat, és a kijelölt brigádok úgy fogják megvédeni, mint az oroszlánok. Vagy tervezzen egy mély mellékes manővert úgy, hogy csak egy nyílt rajzol, és az egész sereget az ellenség szárnyába vagy hátuljára küldi. A tábornokai megpróbálják teljesíteni a parancsokat, bár egyetlen terv sem éli túl az ellenséggel való kapcsolatot. Tiszti haladásA történelmi egységparancsnokok a játékossal együtt haladnak és jobb harcosokká válnak. A tisztek egységeik teljesítménye alapján rangsorolják, de ez háború, és megsebesülhetnek, vagy akár meg is ölhetnek akció közben. Az új rangok új lehetőségeket nyitnak meg, és lehetővé teszik a tisztek számára, hogy nagyobb egységeket vezessenek hatékonyságvesztés nélkül. A csaták megnyerése új lehetőségeket is nyit számodra, mint általános, növelve az olyan készségeket, mint a felderítés vagy a politikai befolyás. Történelmi fegyverek A polgárháborús fegyverek igen változatosak, a tömeggyártású Enfield típusú puskáktól a ritka Whitworthig. A történeti elérhetőség is megvalósult. Bizonyos fegyvereket csak támadásokkal lehet elfogni, vagy elvihetni az ellenségtől a harctéren. Továbbfejlesztett egységvezérlésVálasszon csatárokat, hogy küldjék őket felderíteni azokat a dombokat. Vagy ha szükséges, egyesítsen több dandárt egy nagyobb hadosztályba. Szerelje le a lovasságot, hogy kevésbé láthatóvá váljon az ellenség számára, vagy szerelje fel a gyors kísérő támadások és az utánpótlási razziák számára. A kellékek rendkívül fontosak, és meg kell tervezni és megvédeni a rendelkezéseket, különben a csata korán véget érhet. Fejlett mesterséges intelligencia Egy erős ellenséggel kell szembenéznie. Az AI megkísérli, eltalálja gyenge pontjait és védtelen magaslatát, üldözi és elvágja a készleteit, és megpróbálja elpusztítani az őrizetlen tüzérségi elemeket. Az AI a terepet fogja használni, és elborít, és visszavonul, ha túlterheltek. A Terep számítÁrkok, vonalak, kerítések, házak, mezők - minden segíthet a győzelem elérésében, ha tudja használni. A Hills lehetővé teszi, hogy korábban láthassa az ellenséges egységeket. A folyók és hidak természetes akadályokká válhatnak, amelyek segítenek védekezni. Az erdők segíthetnek elrejteni mozdulatait és az ellenséget. Gyönyörű térképek Úgy gondoljuk, hogy a modern technológia lehetővé teszi, hogy a kemény háborús játékok végre abbahagyják a zöld hatszögek barnulását. A kemény, mély háborús játékok gyönyörűek lehetnek. Játékunkban minden történelmi harci táj pontosan kézzel rajzolt, a műholdas és a történelmi térképek adatait felhasználva. A domborzat óriási stratégiai szerepet játszik, és segít megérteni, hogyan vívták a csatákat, és megtanulni a történelmet.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem