Triton Survival

(0)
már 11 240 Ft-tól 1 eladónál


A JÁTÉKRÓL FIGYELEM: A megjelenés dátuma a Early Access indítási dátumára vonatkozik. Áttekintés: A Triton Survival egy sci-fi RPG túlélési játék , intenzív akcióval, amelynek középpontjában a túlélés, a megalkotás, az erőforrások összegyűjtése, a bázis kiépítése és az ellenséges hordák támadásainak legyőzése áll a Neptunusz bolygórendszerből. Fedezze fel : utazás ismeretlen bolygókon. Szerezzen energiát a Triton portál feltöltéséhez és a Neptunusz műholdjaihoz való utazáshoz. Túlélni : szerezzen elegendő mennyiségű ételt, italt, oxigént. Védje magát a sugárzástól, a hőmérséklettől, a meteoritoktól, a lényektől és a Triton minden ellenséges körülményétől. Harc : védje meg a portált az ellenség hatalmas hullámaitól. Szerelje fel magát különböző fegyverekkel és lőszerekkel. Fejlessze ki stratégiáját: helyezzen tornyokat, aknákat és más védekező elemeket bázisának megvédésére. Építés : bázisépület, bárhol, bárhol. Gyűjtsön erőforrásokat a bolygók és a földalatti bányászatok felszínéről. Kézműves szerkezetek: hozza létre az alapját, javítsa és frissítse. Sztori: 2114. év ... A Földet megtámadták! Egy idegen civilizáció olyan portálhálózatot épített ki a Neptunusz bolygórendszerében, amely lehetővé teszi a Földre való bejutást azáltal, hogy fekete lyukakat hoz létre bolygónk légkörében. Ön már elküldte a fő műholdas Neptunusz: Triton . Az Ön feladata az lesz, hogy megvédje a bolygóközi portált és megakadályozza az új idegen csapatok invázióját, valamint tönkretegye a Neptunusz többi műholdjának portálhálózatát. Te vagy az egyetlen remény a Föld bolygónkra! Jelenleg jellemzők (Early Access verzió): Túlélési rendszer (egészség, pajzs, éhség és szomjúság, oxigén, hőmérséklet, sugárzás,…) Kézműves rendszer (beleértve a bomlást és a kémiai elemek kombinációját az erőforrások létrehozásához). Az erőforrások elhelyezkedése és összegyűjtése a bolygó felszínén (fa, kő, ásványi anyagok, gázosító anyagok ...). Földalatti erőforrások bányászata mechanikus elszívók segítségével. Gazdálkodási rendszer (zöldségek és fák betakarítása). Flóra és fauna. Különféle fegyverek (robbantók, gránátok, lőszerek, tornyok ...). Játék módok: Túlélés (jelenleg szólójátékos mód). Karakterkészségek fája a tapasztalati szinteken keresztül. Építési rendszer tönkremehetõ és javítható részekkel, a bázis kialakításához a csillagközi portál körül. Túlélni az idegen ellenséges hordák támadási hullámait. Nappali és éjszakai ciklus időjárási és felhőrendszerrel. Energiagenerátor-rendszer (olyan erőforrásokból táplálkozik, mint a szén, az üzemanyag, a hidrogén, a radioaktív elemek, a napfény ...), hogy áramot nyújtson azoknak az elemeknek, amelyekre szükségük van (automatikus tornyok, világítás, teleporterek, elektromágneses védelmi rendszerek, közelségi érzékelők ...). Vezetékrendszer a generátorok energiaforrásokat igénylő eszközökhöz történő csatlakoztatásához. Szállító drónok (különösen nehéz erőforrásokhoz) műholdas irányító rendszerrel. Jármű leltárrendszerrel (tárgyak, lőszerek, energia, üzemanyag, fényrendszer, járműjavítások szállítása ...). Teleporter hálózat, hogy gyalog vagy járművével elérhetetlen helyekre utazzon. Ellenséges elemek a bolygókon: radioaktív felhők, hulló meteoritok, mérgező víz, ismeretlen lények ... Zsákmánydobozok szétszórva különböző helyeken. Bent élelmet, erőforrásokat, lőszert talál ... Két utazási bolygó: Larisa és Proteo Ellenségek a szárazföldön, a tengeren és a levegőben. Alapvető oktató küldetés. Jövőbeli jellemzők (végleges verzió): • Legfeljebb 4 játékos kooperatív mód. • Bolygók közötti utazási rendszer a Triton Portálon keresztül (amikor elegendő erejük van) további bolygók hozzáadásával, ellenséges eljárási alapokkal és csak ezen a bolygókon elérhető új erőforrásokkal. • Továbbfejlesztett ellenséges hordák generálása. A játék nehézségének egyensúlya a védelmi rendszertől (fegyverzet, a bázis szerkezetének típusa és a csatlakoztatott játékosok), a hordánként az ellenségek számától és a támadás erejétől (fegyvertípus, járművek, ...). • Több jármű (konstrukciós és testreszabási rendszerrel). • Szerelvények. • Továbbfejlesztett oktatói küldetés. • Játékmódok: Túlélés (szólójátékos vagy 4 főből álló szövetkezet), Kreatív, Deathmatch és Team Deathmatch (legfeljebb 4 játékos). • A kézműves erőforrások, az épületszerkezetek, a fegyverek, az ellenségek, a növényvilág, az fauna stb. Bővítése. • Vadászat és lények nevelése erőforrásaik megszerzése érdekében. • A játék minden funkciójának fejlesztése.

Bolt Ár


11 240 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓL FIGYELEM: A megjelenés dátuma a Early Access indítási dátumára vonatkozik. Áttekintés: A Triton Survival egy sci-fi RPG túlélési játék , intenzív akcióval, amelynek középpontjában a túlélés, a megalkotás, az erőforrások összegyűjtése, a bázis kiépítése és az ellenséges hordák támadásainak legyőzése áll a Neptunusz bolygórendszerből. Fedezze fel : utazás ismeretlen bolygókon. Szerezzen energiát a Triton portál feltöltéséhez és a Neptunusz műholdjaihoz való utazáshoz. Túlélni : szerezzen elegendő mennyiségű ételt, italt, oxigént. Védje magát a sugárzástól, a hőmérséklettől, a meteoritoktól, a lényektől és a Triton minden ellenséges körülményétől. Harc : védje meg a portált az ellenség hatalmas hullámaitól. Szerelje fel magát különböző fegyverekkel és lőszerekkel. Fejlessze ki stratégiáját: helyezzen tornyokat, aknákat és más védekező elemeket bázisának megvédésére. Építés : bázisépület, bárhol, bárhol. Gyűjtsön erőforrásokat a bolygók és a földalatti bányászatok felszínéről. Kézműves szerkezetek: hozza létre az alapját, javítsa és frissítse. Sztori: 2114. év ... A Földet megtámadták! Egy idegen civilizáció olyan portálhálózatot épített ki a Neptunusz bolygórendszerében, amely lehetővé teszi a Földre való bejutást azáltal, hogy fekete lyukakat hoz létre bolygónk légkörében. Ön már elküldte a fő műholdas Neptunusz: Triton . Az Ön feladata az lesz, hogy megvédje a bolygóközi portált és megakadályozza az új idegen csapatok invázióját, valamint tönkretegye a Neptunusz többi műholdjának portálhálózatát. Te vagy az egyetlen remény a Föld bolygónkra! Jelenleg jellemzők (Early Access verzió): Túlélési rendszer (egészség, pajzs, éhség és szomjúság, oxigén, hőmérséklet, sugárzás,…) Kézműves rendszer (beleértve a bomlást és a kémiai elemek kombinációját az erőforrások létrehozásához). Az erőforrások elhelyezkedése és összegyűjtése a bolygó felszínén (fa, kő, ásványi anyagok, gázosító anyagok ...). Földalatti erőforrások bányászata mechanikus elszívók segítségével. Gazdálkodási rendszer (zöldségek és fák betakarítása). Flóra és fauna. Különféle fegyverek (robbantók, gránátok, lőszerek, tornyok ...). Játék módok: Túlélés (jelenleg szólójátékos mód). Karakterkészségek fája a tapasztalati szinteken keresztül. Építési rendszer tönkremehetõ és javítható részekkel, a bázis kialakításához a csillagközi portál körül. Túlélni az idegen ellenséges hordák támadási hullámait. Nappali és éjszakai ciklus időjárási és felhőrendszerrel. Energiagenerátor-rendszer (olyan erőforrásokból táplálkozik, mint a szén, az üzemanyag, a hidrogén, a radioaktív elemek, a napfény ...), hogy áramot nyújtson azoknak az elemeknek, amelyekre szükségük van (automatikus tornyok, világítás, teleporterek, elektromágneses védelmi rendszerek, közelségi érzékelők ...). Vezetékrendszer a generátorok energiaforrásokat igénylő eszközökhöz történő csatlakoztatásához. Szállító drónok (különösen nehéz erőforrásokhoz) műholdas irányító rendszerrel. Jármű leltárrendszerrel (tárgyak, lőszerek, energia, üzemanyag, fényrendszer, járműjavítások szállítása ...). Teleporter hálózat, hogy gyalog vagy járművével elérhetetlen helyekre utazzon. Ellenséges elemek a bolygókon: radioaktív felhők, hulló meteoritok, mérgező víz, ismeretlen lények ... Zsákmánydobozok szétszórva különböző helyeken. Bent élelmet, erőforrásokat, lőszert talál ... Két utazási bolygó: Larisa és Proteo Ellenségek a szárazföldön, a tengeren és a levegőben. Alapvető oktató küldetés. Jövőbeli jellemzők (végleges verzió): • Legfeljebb 4 játékos kooperatív mód. • Bolygók közötti utazási rendszer a Triton Portálon keresztül (amikor elegendő erejük van) további bolygók hozzáadásával, ellenséges eljárási alapokkal és csak ezen a bolygókon elérhető új erőforrásokkal. • Továbbfejlesztett ellenséges hordák generálása. A játék nehézségének egyensúlya a védelmi rendszertől (fegyverzet, a bázis szerkezetének típusa és a csatlakoztatott játékosok), a hordánként az ellenségek számától és a támadás erejétől (fegyvertípus, járművek, ...). • Több jármű (konstrukciós és testreszabási rendszerrel). • Szerelvények. • Továbbfejlesztett oktatói küldetés. • Játékmódok: Túlélés (szólójátékos vagy 4 főből álló szövetkezet), Kreatív, Deathmatch és Team Deathmatch (legfeljebb 4 játékos). • A kézműves erőforrások, az épületszerkezetek, a fegyverek, az ellenségek, a növényvilág, az fauna stb. Bővítése. • Vadászat és lények nevelése erőforrásaik megszerzése érdekében. • A játék minden funkciójának fejlesztése.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem