Számítástechnika - computer - notebook / Szoftver / Játékprogram

/ Talisman - The Sacred Pool Expansion

Talisman - The Sacred Pool Expansion

(0)
már 1 097 Ft-tól 1 eladónál


A JÁTÉKRÓL „Elérkezett az ítélet napja ... A fény szellemei és a sötétség erői között végtelen küzdelem fokozódik. A hatalmas hősöket arra hívják, hogy válasszák ki az igazodást, és küzdjenek azért, hogy méltónak bizonyuljanak ” Válassza ki az utat a fény vagy a sötétség között. Rajtad múlik, hogy megmented-e a Talizmán földjét, és kiderítsd, mindenki úgy gondolja-e, hogy ugyanolyan méltó vagy, mint gondolod a Koronára. Quest Jutalom kártyák Normális esetben, amikor teljesít egy Warlocks Quest-et, Talisman-t keres. Ha az új Quest Reward kártyákkal játszik, akkor a Quest Reward Cards paklijáról húzhatja ki a legfelső kártyát. Azok a karakterek, akik teljesítik a Warlocks Questet, akkor is teleportálnak a Warlocks Cave-be, még akkor is, ha úgy döntenek, hogy Talisman helyett Quest Jutalmat szereznek. Egyes Quest Jutalmak bónuszokat adnak a karaktereknek, majd azonnal eldobják őket, míg mások Quest Jutalmak lehetővé teszik a karakterek számára a kártya megőrzését, amíg nem választják a bónuszát. A Quest Jutalomkártyák használata nem kötelező, és a játék megkezdése előtt kiválaszthatja, hogy használja-e őket. Istállókártyák A The Sacred Pool bővítés egyes találkozásai lehetővé teszik a karakterek számára, hogy megvásároljanak vagy kivegyenek bizonyos kártyákat a Stables fedélzetről. Az istálló kártyák sokféle tartót és vadállatot tartalmaznak. Válasszon extra szállítóhelyek megszerzését, jobb gurulást vagy erősebbé válást a csatában. Lovagi lovag Szigorú etikai kódexeddel mindig hajlandó segíteni egy másik rászoruló szereplőnek, és soha nem árthatsz a nálad gyengébbeknek. Amikor lovagi lovagként játszik: - A játékot egy lovardával kezdi az istálló fedélzetéről. Ha elveszíti a lovas lovat, ingyen elvihet egyet az istálló fedélzetéről, ha meglátogatja a várat. - Amikor a régiójában egy másik szereplő ellenséget von maga után, segíthet nekik. Ugrás a karakterterre, és adja hozzá az Erőértéket a karakterek támadási pontszámához. Ha az ellenséget megölik, 1 Quest Jutalmat kap, de kihagyja a következő kört. - Nem támadhat más karaktereket a csatában, ha az erejük kisebb, mint az Öné, kivéve a Parancsnoki Korona űrben, ahol a szokásos módon kell támadnia. Pap Elhatározta, hogy megvédi az ártatlanokat és lecsap a gonoszokra, áhítatos hűségei nagyszerű versenyzővé teszik a Parancsnoki Koronára. Amikor papként játszik: - Bármikor imádkozni készül, feltöltheti 1 Sorsát. - Ön dönthet úgy, hogy automatikusan megsemmisít bármely Szellemet anélkül, hogy pszichés harcot használna. Ha ily módon elpusztítasz egy Lelket, akkor nem tarthatod trófeának az ellenséget, de feltöltheted az 1 Sorsot. - Elvethet 1 Sorsot, hogy megakadályozza, hogy karaktere életet veszítsen, vagy ha egyik követőjét megölik. Ezt körönként csak egyszer teheti meg. Rettegés lovag Heves és gonosz lényként sötét varázslatodat használod mások megfélemlítésére. Hozd el a rémületet a Talizmán földjén, amikor a parancsnoki korona felé indulsz! Amikor rettegő lovagként játszik: - A játékot egy Warhorse-val kezdi az istálló fedélzetéről. Ha elveszíti a Warhorse-t, ingyen elviheti az istálló fedélzetéről, ha ellátogat a temetőbe. - Ha megöl egy ellenséget, 1 varázslatot kaphat, ha a kézműves megengedi. Édes Kegyetlen és irányító vezető vagy, manipulálva a követőidet, hogy segítsenek ördögi sémáidban. Tényleg meg lehet ítélni méltónak a Koronára? Amikor Magusként játszik: - 1 varázslattal kezded a játékot - Ha a forduló elején nincsenek varázslatok, akkor 1 varázslatot kaphat. - Valahányszor követőt szerzel, akkor beidegződik, hogy pszichés harc közben harcoljon veled. Használhatja az összes, egyiket, vagy néhány követőjét, hogy megvívjon veled bármilyen választott pszichés harcot. Ha egy szereplő legyőz téged pszichés harcban, akkor megöli az egyik Követőt, aki veled harcolt, a szokásos jutalom mellett. Démon úr Craft-tal átitatva a Démon Urat a Pszichés Harc révén kell megtámadni. Győződjön meg róla, hogy készen áll erre az epikus csatára, mivel azonnal meg kell támadnia a Démonkirályt. Ha sikerrel veszi az életét, azonnal újra meg kell támadnia. Senki más nem léphet be a Síkságra, amíg valaki a Démon Úrral küzd, és ha egyedül marad a Parancsnoki Koronán, egész életében meggyógyul. Az utolsó karakter, aki eltávolítja utolsó életét, megnyeri a játékot. Az ítélet napja A talizmán olyan ország, amely kiegyensúlyozottságot és tisztességes uralkodót igényel. Ha úgy gondolja, hogy ez maga, akkor először kalandtársaitól kell ítéletet kérnie. Miután belépett a Parancsnokság koronájába, mindegyik szereplőnek ki kell választania, hogy szerinte a Parancsnoki Koronán szereplő méltó-e a játék megnyerésére. Ezután az a karakter, aki bekerült a Parancskoronába, 1 dobást dob ?el. A tekercset a karakterválasztás alapján módosítják: 1) Egy karakter sem tekinthető méltónak, dobja el ezt a befejezést, és normálisan találkozzon a parancsnoki koronával 2-3) Ön méltatlannak minősül; Önt megölik 4-5) Minden karakter ugyanazzal az igazítással, mint amilyennek méltónak ítélték, és megnyeri a 6+ játékot.) Méltónak ítélték és megnyeri a játékot. Szent medence A Warlock az egész ország vitéz hősének segítségét igényli. Amikor egy karakter megkezdődik, és nincs Warlock Questje, azonnal el kell fogadnia. Amikor egy karakter eldobja a Quest Jutalmat, az nem kerül ki a játékból. Ehelyett a kártyát a karakterek játékterületén arccal lefelé tartják. Az első karakter, aki négy vagy több Quest Jutalommal érte el a Parancsnoki Koronát, megnyeri a játékot. - 72 kalandkártya - 16 varázslatkártya - 24 küldetéskártya - 12 istálló kártya - 3 Alternatív befejezés - 4 új karakter

Bolt Ár


1 097 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓL „Elérkezett az ítélet napja ... A fény szellemei és a sötétség erői között végtelen küzdelem fokozódik. A hatalmas hősöket arra hívják, hogy válasszák ki az igazodást, és küzdjenek azért, hogy méltónak bizonyuljanak ” Válassza ki az utat a fény vagy a sötétség között. Rajtad múlik, hogy megmented-e a Talizmán földjét, és kiderítsd, mindenki úgy gondolja-e, hogy ugyanolyan méltó vagy, mint gondolod a Koronára. Quest Jutalom kártyák Normális esetben, amikor teljesít egy Warlocks Quest-et, Talisman-t keres. Ha az új Quest Reward kártyákkal játszik, akkor a Quest Reward Cards paklijáról húzhatja ki a legfelső kártyát. Azok a karakterek, akik teljesítik a Warlocks Questet, akkor is teleportálnak a Warlocks Cave-be, még akkor is, ha úgy döntenek, hogy Talisman helyett Quest Jutalmat szereznek. Egyes Quest Jutalmak bónuszokat adnak a karaktereknek, majd azonnal eldobják őket, míg mások Quest Jutalmak lehetővé teszik a karakterek számára a kártya megőrzését, amíg nem választják a bónuszát. A Quest Jutalomkártyák használata nem kötelező, és a játék megkezdése előtt kiválaszthatja, hogy használja-e őket. Istállókártyák A The Sacred Pool bővítés egyes találkozásai lehetővé teszik a karakterek számára, hogy megvásároljanak vagy kivegyenek bizonyos kártyákat a Stables fedélzetről. Az istálló kártyák sokféle tartót és vadállatot tartalmaznak. Válasszon extra szállítóhelyek megszerzését, jobb gurulást vagy erősebbé válást a csatában. Lovagi lovag Szigorú etikai kódexeddel mindig hajlandó segíteni egy másik rászoruló szereplőnek, és soha nem árthatsz a nálad gyengébbeknek. Amikor lovagi lovagként játszik: - A játékot egy lovardával kezdi az istálló fedélzetéről. Ha elveszíti a lovas lovat, ingyen elvihet egyet az istálló fedélzetéről, ha meglátogatja a várat. - Amikor a régiójában egy másik szereplő ellenséget von maga után, segíthet nekik. Ugrás a karakterterre, és adja hozzá az Erőértéket a karakterek támadási pontszámához. Ha az ellenséget megölik, 1 Quest Jutalmat kap, de kihagyja a következő kört. - Nem támadhat más karaktereket a csatában, ha az erejük kisebb, mint az Öné, kivéve a Parancsnoki Korona űrben, ahol a szokásos módon kell támadnia. Pap Elhatározta, hogy megvédi az ártatlanokat és lecsap a gonoszokra, áhítatos hűségei nagyszerű versenyzővé teszik a Parancsnoki Koronára. Amikor papként játszik: - Bármikor imádkozni készül, feltöltheti 1 Sorsát. - Ön dönthet úgy, hogy automatikusan megsemmisít bármely Szellemet anélkül, hogy pszichés harcot használna. Ha ily módon elpusztítasz egy Lelket, akkor nem tarthatod trófeának az ellenséget, de feltöltheted az 1 Sorsot. - Elvethet 1 Sorsot, hogy megakadályozza, hogy karaktere életet veszítsen, vagy ha egyik követőjét megölik. Ezt körönként csak egyszer teheti meg. Rettegés lovag Heves és gonosz lényként sötét varázslatodat használod mások megfélemlítésére. Hozd el a rémületet a Talizmán földjén, amikor a parancsnoki korona felé indulsz! Amikor rettegő lovagként játszik: - A játékot egy Warhorse-val kezdi az istálló fedélzetéről. Ha elveszíti a Warhorse-t, ingyen elviheti az istálló fedélzetéről, ha ellátogat a temetőbe. - Ha megöl egy ellenséget, 1 varázslatot kaphat, ha a kézműves megengedi. Édes Kegyetlen és irányító vezető vagy, manipulálva a követőidet, hogy segítsenek ördögi sémáidban. Tényleg meg lehet ítélni méltónak a Koronára? Amikor Magusként játszik: - 1 varázslattal kezded a játékot - Ha a forduló elején nincsenek varázslatok, akkor 1 varázslatot kaphat. - Valahányszor követőt szerzel, akkor beidegződik, hogy pszichés harc közben harcoljon veled. Használhatja az összes, egyiket, vagy néhány követőjét, hogy megvívjon veled bármilyen választott pszichés harcot. Ha egy szereplő legyőz téged pszichés harcban, akkor megöli az egyik Követőt, aki veled harcolt, a szokásos jutalom mellett. Démon úr Craft-tal átitatva a Démon Urat a Pszichés Harc révén kell megtámadni. Győződjön meg róla, hogy készen áll erre az epikus csatára, mivel azonnal meg kell támadnia a Démonkirályt. Ha sikerrel veszi az életét, azonnal újra meg kell támadnia. Senki más nem léphet be a Síkságra, amíg valaki a Démon Úrral küzd, és ha egyedül marad a Parancsnoki Koronán, egész életében meggyógyul. Az utolsó karakter, aki eltávolítja utolsó életét, megnyeri a játékot. Az ítélet napja A talizmán olyan ország, amely kiegyensúlyozottságot és tisztességes uralkodót igényel. Ha úgy gondolja, hogy ez maga, akkor először kalandtársaitól kell ítéletet kérnie. Miután belépett a Parancsnokság koronájába, mindegyik szereplőnek ki kell választania, hogy szerinte a Parancsnoki Koronán szereplő méltó-e a játék megnyerésére. Ezután az a karakter, aki bekerült a Parancskoronába, 1 dobást dob ?el. A tekercset a karakterválasztás alapján módosítják: 1) Egy karakter sem tekinthető méltónak, dobja el ezt a befejezést, és normálisan találkozzon a parancsnoki koronával 2-3) Ön méltatlannak minősül; Önt megölik 4-5) Minden karakter ugyanazzal az igazítással, mint amilyennek méltónak ítélték, és megnyeri a 6+ játékot.) Méltónak ítélték és megnyeri a játékot. Szent medence A Warlock az egész ország vitéz hősének segítségét igényli. Amikor egy karakter megkezdődik, és nincs Warlock Questje, azonnal el kell fogadnia. Amikor egy karakter eldobja a Quest Jutalmat, az nem kerül ki a játékból. Ehelyett a kártyát a karakterek játékterületén arccal lefelé tartják. Az első karakter, aki négy vagy több Quest Jutalommal érte el a Parancsnoki Koronát, megnyeri a játékot. - 72 kalandkártya - 16 varázslatkártya - 24 küldetéskártya - 12 istálló kártya - 3 Alternatív befejezés - 4 új karakter

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem