OMSI 2 (Steam Edition)

(0)
már 2 911 Ft-tól 2 eladónál


A JÁTÉKRÓL Irány a következő kör! Tapasztaljon meg egy új omnibus szimulátort az OMSI 2-vel, és kezdje el felfedezni Spandau-t az omnibus vezetése közben. Az OMSI 2 a jól ismert és díjazott omnibus szimulátor, az OMSI - The Bus Simulator utódja. Az OMSI 2 nem csak az OMSI-ból már ismert útvonalakat és buszokat kínálja, hanem rengeteg izgalmas új funkcióval is kiegészül. Az OMSI 2-ben az OMSI történetében az első csuklós busz, a MAN NG272 vezethető. Fedezze fel az új 5-ös buszvonalat, amely összesen 12 km távolságot tesz meg a Ruhleben metróállomástól a Spandau pszichiátriai klinikáig. Az újonnan hozzáadott kronológiai funkciónak köszönhetően nemcsak Spandau-on vezethet 1986-ban, hanem átélheti az 1986 és 1994 között Spandauban zajló változásokat is. Élvezze a 80-as és 90-es évek varázsát, és derítse ki, milyen volt a berlini fal leomlása utáni időszak. És mindez egy emeletes vagy csuklós busz kerekeinél. - A csuklós MAN NG272 busz az ízület kinematikájának pontos fizikai és vizuális helyreállításával, valamint a megfelelő hangokkal és rendszerekkel (hajlítás elleni védelem). - A MAN NL202, valamint az ismert SD200 és SD202 típusok átdolgozása és hozzáadása (több éves gyártás, vésznyitó ajtók, rendeltetési táblák, hang variációk a jármű számától függően). - A Spandau 5-ös teljes vonal a Ruhleben metróállomástól a Spandau pszichiátriai klinikáig, összesen 12 km távolságot, több új épületet, szorított menetrendet és szoros 5 perces ritmust, különféle buszvégállomásokkal és megbízásokkal a változatos és hosszan tartó vezetési élmény érdekében. - Eredeti menetrendek és túratervek megismétlése az 5-ös és 92-es omnibus vonalakra. - Kronológiai funkció: Élje át az 1986 és 1994 között Spandauban zajló változást! Az OMSI 2 most megismétli a német újraegyesítést követő izgalmas éveket és az összes vele járó újítást és útvonal-bővítést (137. vonal Falkensee felé). Ez a funkció lehetővé teszi a térképek vagy útvonalak ideiglenes megváltoztatását is, amelyeket építkezések vagy speciális buszok okoznak. - Fejlett és továbbfejlesztett AI forgalom (jobb közúti és kormányzási viselkedés, vasúti és metró forgalom) - Rendszerkárosodási modell, beleértve a különböző meghibásodásokat, amelyek kijavításához idő kell - Az OMSI 2 támogatja a világ koordinátarendszerét, így lehetséges egy DEM (Digital Elevation Model) importálása egy DLL segítségével, amelyet akár maga is programozhat. - Animált valós függőleges profil a Spandau térképen - Új szkriptfunkciók, például teljes mátrix nézet, speciális hozzáférés a rendszerváltozókhoz. - Új szerkesztőfunkciók: a légi képek automatikus importálása, a terep az út futásához igazodik, továbbfejlesztett spline kapcsolati algoritmus, az objektumok forgatása az összes tengely körül. A kereszteződések könnyen felszerelhetők egyedi függőleges profilokkal. - A térképek optimalizált betöltésének megtakarítása, amely lényegesen nagyobb térképeket tesz lehetővé - A klasszikus változatok a MAN emeletes SD200 és SD202 buszokhoz tartoznak - Reális és intelligens forgalom és részletes táj - Reális és szabályozható időjárási és szezonális hatások - Reális nappali és éjszakai hatások - Sok animáció és animált tárgy - Teljesen működőképes IBIS (integrált fedélzeti információs rendszer) - Négy különböző nézet: a járművezető, az utas, a külső vagy a szabad nézet - Script motor a busz kezelési jellemzőinek és funkcióinak befolyásolására - Könnyen használható, térképalapú pályaszerkesztő Helyezze be saját járműveit - Kompatibilis a TrackIR 5-tel

Bolt Ár


2 911 Ft
megnézem az eladónál


6 027 Ft
megnézem az eladónál


7 926 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓL Irány a következő kör! Tapasztaljon meg egy új omnibus szimulátort az OMSI 2-vel, és kezdje el felfedezni Spandau-t az omnibus vezetése közben. Az OMSI 2 a jól ismert és díjazott omnibus szimulátor, az OMSI - The Bus Simulator utódja. Az OMSI 2 nem csak az OMSI-ból már ismert útvonalakat és buszokat kínálja, hanem rengeteg izgalmas új funkcióval is kiegészül. Az OMSI 2-ben az OMSI történetében az első csuklós busz, a MAN NG272 vezethető. Fedezze fel az új 5-ös buszvonalat, amely összesen 12 km távolságot tesz meg a Ruhleben metróállomástól a Spandau pszichiátriai klinikáig. Az újonnan hozzáadott kronológiai funkciónak köszönhetően nemcsak Spandau-on vezethet 1986-ban, hanem átélheti az 1986 és 1994 között Spandauban zajló változásokat is. Élvezze a 80-as és 90-es évek varázsát, és derítse ki, milyen volt a berlini fal leomlása utáni időszak. És mindez egy emeletes vagy csuklós busz kerekeinél. - A csuklós MAN NG272 busz az ízület kinematikájának pontos fizikai és vizuális helyreállításával, valamint a megfelelő hangokkal és rendszerekkel (hajlítás elleni védelem). - A MAN NL202, valamint az ismert SD200 és SD202 típusok átdolgozása és hozzáadása (több éves gyártás, vésznyitó ajtók, rendeltetési táblák, hang variációk a jármű számától függően). - A Spandau 5-ös teljes vonal a Ruhleben metróállomástól a Spandau pszichiátriai klinikáig, összesen 12 km távolságot, több új épületet, szorított menetrendet és szoros 5 perces ritmust, különféle buszvégállomásokkal és megbízásokkal a változatos és hosszan tartó vezetési élmény érdekében. - Eredeti menetrendek és túratervek megismétlése az 5-ös és 92-es omnibus vonalakra. - Kronológiai funkció: Élje át az 1986 és 1994 között Spandauban zajló változást! Az OMSI 2 most megismétli a német újraegyesítést követő izgalmas éveket és az összes vele járó újítást és útvonal-bővítést (137. vonal Falkensee felé). Ez a funkció lehetővé teszi a térképek vagy útvonalak ideiglenes megváltoztatását is, amelyeket építkezések vagy speciális buszok okoznak. - Fejlett és továbbfejlesztett AI forgalom (jobb közúti és kormányzási viselkedés, vasúti és metró forgalom) - Rendszerkárosodási modell, beleértve a különböző meghibásodásokat, amelyek kijavításához idő kell - Az OMSI 2 támogatja a világ koordinátarendszerét, így lehetséges egy DEM (Digital Elevation Model) importálása egy DLL segítségével, amelyet akár maga is programozhat. - Animált valós függőleges profil a Spandau térképen - Új szkriptfunkciók, például teljes mátrix nézet, speciális hozzáférés a rendszerváltozókhoz. - Új szerkesztőfunkciók: a légi képek automatikus importálása, a terep az út futásához igazodik, továbbfejlesztett spline kapcsolati algoritmus, az objektumok forgatása az összes tengely körül. A kereszteződések könnyen felszerelhetők egyedi függőleges profilokkal. - A térképek optimalizált betöltésének megtakarítása, amely lényegesen nagyobb térképeket tesz lehetővé - A klasszikus változatok a MAN emeletes SD200 és SD202 buszokhoz tartoznak - Reális és intelligens forgalom és részletes táj - Reális és szabályozható időjárási és szezonális hatások - Reális nappali és éjszakai hatások - Sok animáció és animált tárgy - Teljesen működőképes IBIS (integrált fedélzeti információs rendszer) - Négy különböző nézet: a járművezető, az utas, a külső vagy a szabad nézet - Script motor a busz kezelési jellemzőinek és funkcióinak befolyásolására - Könnyen használható, térképalapú pályaszerkesztő Helyezze be saját járműveit - Kompatibilis a TrackIR 5-tel

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem