Számítástechnika - computer - notebook / Szoftver / Játékprogram

/ OMSI 2 Add-On Citybus i280 Series (DLC)

OMSI 2 Add-On Citybus i280 Series (DLC)

(0)
már 836 Ft-tól 2 eladónál


A JÁTÉKRÓL Még a 80-as évek közepén! Ezzel a kiegészítővel a játékos átveheti az irányítást egy teljesen új magyar busz felett, amely a németországi munkavégzéshez igazodik, lehetővé téve számára, hogy kiránduljon Berlin utcáin és Kelet-Németország más városaiban. A busz hossza 16,5 méter, motorja a padló alatt helyezkedik el. A tolókar hátsó tengelye megkönnyíti a nagyvárosok keskeny utcáin való mozgást. A 90-es évek során sok autóbuszt exportáltak sok ex-szovjet országba. A kiegészítő tartalmazza a FÁK-országok (Oroszország, Fehéroroszország) számos városának készült verzióit. Az Ikarus 280.02-ot 1984 és 1987 között mutatják be. Ezek mind megjelenésükben, mind belső térükben különböznek. A busz hatfokozatú kézi sebességváltóval és hathengeres D2156HM6U dízelmotorral rendelkezik, amely lehetővé teszi a 60 km / h maximális sebesség elérését. A németországi munkavégzéshez igazították, így hiányoznak a közúti vonatjelző táblák és a fejlámpák. Ez abban is különbözik, hogy az utastérben szinte teljesen nincsenek ablakszárnyak (szakaszonként 2). 1984.02. Verzió: 280-1: A korábbi verziók egyike. A busz régi ülésekkel és Trilex rendszerű, lemez nélküli kerekekkel rendelkezik. 1984.02. Verzió: 1984-2: Mechanikus szellőzés bevezetése a vezető feje fölött. Az 1985.02-es verzió új típusú eurótárcsákat és új üléseket hozott létre az utastérben. 1986.02. Verzió: A motorháztetőn nincs díszléc. Az 1987.02-as verzió új széles gumidarabokat hozott létre.

Bolt Ár


836 Ft
megnézem az eladónál


1 264 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓL Még a 80-as évek közepén! Ezzel a kiegészítővel a játékos átveheti az irányítást egy teljesen új magyar busz felett, amely a németországi munkavégzéshez igazodik, lehetővé téve számára, hogy kiránduljon Berlin utcáin és Kelet-Németország más városaiban. A busz hossza 16,5 méter, motorja a padló alatt helyezkedik el. A tolókar hátsó tengelye megkönnyíti a nagyvárosok keskeny utcáin való mozgást. A 90-es évek során sok autóbuszt exportáltak sok ex-szovjet országba. A kiegészítő tartalmazza a FÁK-országok (Oroszország, Fehéroroszország) számos városának készült verzióit. Az Ikarus 280.02-ot 1984 és 1987 között mutatják be. Ezek mind megjelenésükben, mind belső térükben különböznek. A busz hatfokozatú kézi sebességváltóval és hathengeres D2156HM6U dízelmotorral rendelkezik, amely lehetővé teszi a 60 km / h maximális sebesség elérését. A németországi munkavégzéshez igazították, így hiányoznak a közúti vonatjelző táblák és a fejlámpák. Ez abban is különbözik, hogy az utastérben szinte teljesen nincsenek ablakszárnyak (szakaszonként 2). 1984.02. Verzió: 280-1: A korábbi verziók egyike. A busz régi ülésekkel és Trilex rendszerű, lemez nélküli kerekekkel rendelkezik. 1984.02. Verzió: 1984-2: Mechanikus szellőzés bevezetése a vezető feje fölött. Az 1985.02-es verzió új típusú eurótárcsákat és új üléseket hozott létre az utastérben. 1986.02. Verzió: A motorháztetőn nincs díszléc. Az 1987.02-as verzió új széles gumidarabokat hozott létre.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem