NOSTOI

(0)
már 607 Ft-tól 2 eladónál


A JÁTÉKRÓL A NOSTOI egy narratív 3D kirakós és platformer játék, amely a fizikán és az időkezelésen alapuló játékmechanikával rendelkezik. A játék egy fiúról szól, aki megpróbál elkerülni pszichológiai traumáját. Ez egy nyugodt, de kihívást jelentő egyjátékos cím, amely összpontosítást és gondos környezeti elemzést igényel a sikerhez. A történetnek számos analógiája van a kognitív és pszichológiai jelenségekkel, például a „hamis memóriával”. Ha hiányoznak a régi indie -klasszikusok, amelyek egyedi művészi stílussal, játékmóddal és cselekménnyel varázsolták el a lejátszót, akkor a NOSTOI az a cím, amely érdekli Önt. Jellemzők Elbeszélő, platformer-kirakós játék Cel-árnyékolás és chibi art stílus A fizikán és az időmanipuláción alapuló rejtvények Telek a pszichológiára és a popkultúrára való hivatkozásokkal Nyugodt, de kihívásokkal teli játékmenet GAMEPLAY A játék minden szintjén van egy rejtvény, amelyet a játékosnak meg kell oldania a folytatáshoz. A kihívások különböző típusúak - rekonstruálják a megsemmisült lépcsőket, lopakodnak észrevétlenül, és visszaadják a blokkokat eredeti helyükre. És szinte minden földön van egy közös vonás - a Time Obelisks. Az időobeliszk lehetővé teszi bizonyos objektumok időben történő visszaállítását és visszaállítását alapértelmezett helyzetükbe. Tehát meg kell szereznie a hozzáférést a Time Obeliskshez, vagy aktiválnia kell őket egy meghatározott módon. Amikor a szint összes obeliszkje aktiválódik, és a rejtvény megoldódik, a kapu egy másik földre elérhető. Az időobeliszkekhez való eljutás kitalálása azonban nem mindig sütemény. Minden földön egyedi fizikai területek vannak, ezért a játékosnak alaposan körül kell néznie a pályán, és ki kell találnia, melyik kombináció lesz sikeres. Annak érdekében, hogy egy kicsit megkönnyítse a feladatát, minden országban vannak szövetségesek, akik elmesélnek néhány történetet és tippet. TÖRTÉNET Egy névtelen fiú elakad a kényszerhelyzetben - ezt pszichológiai problémái okozták -, és megpróbál elmenekülni. A limbo tele van kíváncsi vidékekkel, szokatlan fizikai jelenségekkel, amelyeket meg kell érteni és le kell győzni. A fiú azonban nincs teljesen egyedül. Minden országban a tudatalattija szövetségeset teremt, egy apró Regrepsa nevű szörnyet. Regrepsa elmondhat neki valamit a jelenlegi földről, az általános helyzetről, és tippeket adhat, hogyan menekülhet el előle - és mindent meglehetősen titokzatos módon mesélnek el. Végül is a főhősünkön múlik, hogy meg tudja -e oldani a rejtvényt, vagy sem.

Bolt Ár


607 Ft
megnézem az eladónál


809 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓL A NOSTOI egy narratív 3D kirakós és platformer játék, amely a fizikán és az időkezelésen alapuló játékmechanikával rendelkezik. A játék egy fiúról szól, aki megpróbál elkerülni pszichológiai traumáját. Ez egy nyugodt, de kihívást jelentő egyjátékos cím, amely összpontosítást és gondos környezeti elemzést igényel a sikerhez. A történetnek számos analógiája van a kognitív és pszichológiai jelenségekkel, például a „hamis memóriával”. Ha hiányoznak a régi indie -klasszikusok, amelyek egyedi művészi stílussal, játékmóddal és cselekménnyel varázsolták el a lejátszót, akkor a NOSTOI az a cím, amely érdekli Önt. Jellemzők Elbeszélő, platformer-kirakós játék Cel-árnyékolás és chibi art stílus A fizikán és az időmanipuláción alapuló rejtvények Telek a pszichológiára és a popkultúrára való hivatkozásokkal Nyugodt, de kihívásokkal teli játékmenet GAMEPLAY A játék minden szintjén van egy rejtvény, amelyet a játékosnak meg kell oldania a folytatáshoz. A kihívások különböző típusúak - rekonstruálják a megsemmisült lépcsőket, lopakodnak észrevétlenül, és visszaadják a blokkokat eredeti helyükre. És szinte minden földön van egy közös vonás - a Time Obelisks. Az időobeliszk lehetővé teszi bizonyos objektumok időben történő visszaállítását és visszaállítását alapértelmezett helyzetükbe. Tehát meg kell szereznie a hozzáférést a Time Obeliskshez, vagy aktiválnia kell őket egy meghatározott módon. Amikor a szint összes obeliszkje aktiválódik, és a rejtvény megoldódik, a kapu egy másik földre elérhető. Az időobeliszkekhez való eljutás kitalálása azonban nem mindig sütemény. Minden földön egyedi fizikai területek vannak, ezért a játékosnak alaposan körül kell néznie a pályán, és ki kell találnia, melyik kombináció lesz sikeres. Annak érdekében, hogy egy kicsit megkönnyítse a feladatát, minden országban vannak szövetségesek, akik elmesélnek néhány történetet és tippet. TÖRTÉNET Egy névtelen fiú elakad a kényszerhelyzetben - ezt pszichológiai problémái okozták -, és megpróbál elmenekülni. A limbo tele van kíváncsi vidékekkel, szokatlan fizikai jelenségekkel, amelyeket meg kell érteni és le kell győzni. A fiú azonban nincs teljesen egyedül. Minden országban a tudatalattija szövetségeset teremt, egy apró Regrepsa nevű szörnyet. Regrepsa elmondhat neki valamit a jelenlegi földről, az általános helyzetről, és tippeket adhat, hogyan menekülhet el előle - és mindent meglehetősen titokzatos módon mesélnek el. Végül is a főhősünkön múlik, hogy meg tudja -e oldani a rejtvényt, vagy sem.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem