Nation War:Chronicles

(0)
már 1 681 Ft-tól 1 eladónál


A JÁTÉKRÓL A játék Kr.e. 8. században kezdődik, Kína hatalmas földjén. A Kína felett uralkodó egykor hatalmas Zhou királyi család az állandó polgári viszályok és a gyenge vezetés miatt megkezdte hanyatlását. Eközben a Zhou királyi család alatt álló fejedelmi államok és a környező barbárok napról napra erősödnek. A legszörnyűbb katasztrófa, amellyel a királyok királya szembesülni fog, de minden még nem rendeződött. Te, mint játékos választhatsz, helyreállíthatod a rendet, helyreállíthatod a Zhou szertartásait, és újjáéledheted a Zhou-dinasztiát, vagy megtervezheted fejedelmi államként való felemelkedésedet Kína Közép-síkságán, és végül Zhou helyébe léphetsz. Vagy talán arra készteti a barbárokat, hogy bevonuljanak Kínába, és a Közép-Alföld urává váljanak. A döntések az Ön kezében vannak. Jelenleg a játék a tesztelés korai szakaszába tartozik. Számos olyan egyedi rendszer létezik, amely illeszkedik a kínai kultúra hátteréhez és az időkhöz, és későbbi verziókban frissül, például a családi rendszer, az átalakítási rendszer, az overlord rendszer, valamint az egységes játékmenet és játéktartalom. Ha a fejlődés zökkenőmentes, a játékosok támogatják, arra is törekszünk, hogy elindítsuk a korszak forgatókönyvét, mint például a Chuhan, a Three Kingdoms, a Sui és a Tang Dynasties, a két Song, a Ming Dynasty stb. A jelenlegi játék jellemzői: 1. Vadonatúj Kína térkép: Új nagy térkép, amely Kína és a főbb folyók topográfiai térképén alapul. Jelenleg összesen 278 város található, valamint 158 ?ország vagy rendszer. A játékosok a földrajzi helyzetből származnak, intuitív módon megértik azokat az okokat, amelyek miatt az emberek különböző stratégiai döntéseket hoztak. 2. A háború a nagy térképen: 158 ország a nagy térképen szövetséget, terjeszkedést és akár árulást is jelent saját érdekeik érdekében, és végül csak egy győztes lehet Kína földjén. A jelenlegi egységharc a hátúszás megítélésében, a közelgő tereprendszerrel párosítva, a játékosoknak több taktikai terük lehet a harcra. 3. Tudomány- és technológiai fa: A kutatás után a kínai tudomány- és technológiafejlesztési fában a tudomány és a technika története szerint az egyes tudományok és technológiák referenciákat tartalmaznak a kínai könyvekkel kapcsolatos versekből vagy mondatokból. 4. Személyi és hivatalos rendszer: A különböző beosztásoknak különböző bónuszai vannak, a különböző politikai rendszerekben működő kormánytisztviselőknek pedig különböző bónuszok vannak. A személyi rendszer a következő néhány kiadásban családi rendszerre változik. 5. a művészet hiánya: mivel a tavaszi és az őszi hadviselő államok senki optimista, népszerű témája nem játszik kis játékot, így nincs beruházás a nagypapa kedvére, csak könyörgeni tudnak uraim, akik ha lehetséges, felemelték a kezét, nem rossz vélemény művészet Köszönöm szépen. 6. Gazdag frakcionális rendszer 7. Kína reális topográfiai jellemzői 8. A városi megjelenés dinamikus változása 9. Pontos adminisztratív elrendezés A következő rendszerek: 1. Az újraegyesítés és a lázadó rendszere: A kiirtott állapot nem igazán halt ki. A régi idők erői és gondolatai még mindig csendben lopakodtak az új uralkodók keretein kívül, pillantottak és várták a visszatérését. 2. Hatszögletű tereprendszer: egy nagy térkép kis térképekből álló hatszögekből álló blokkra lesz felosztva, mindegyik hatszögletnek meg lesz a saját terepjellemzője, a terep tulajdonságai plusz vagy mínusz eredményt hoznak, minden karnak megvan a maga harci terepe is, hogy a harcok mélyebbek és változékonyabbak legyenek. 3. Családi rendszer: A tavaszi és őszi időszakban, valamint a Hadviselő Államok időszakában a családi uralkodók gyakran irányították országuk hatalmát és mentőövét. A különböző országok és paloták felemelkedése és bukása, valamint a tragédia és a vígjáték színhelyei közöttük és az uralkodóik közötti kapcsolatok domináltak.

Bolt Ár


1 681 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓL A játék Kr.e. 8. században kezdődik, Kína hatalmas földjén. A Kína felett uralkodó egykor hatalmas Zhou királyi család az állandó polgári viszályok és a gyenge vezetés miatt megkezdte hanyatlását. Eközben a Zhou királyi család alatt álló fejedelmi államok és a környező barbárok napról napra erősödnek. A legszörnyűbb katasztrófa, amellyel a királyok királya szembesülni fog, de minden még nem rendeződött. Te, mint játékos választhatsz, helyreállíthatod a rendet, helyreállíthatod a Zhou szertartásait, és újjáéledheted a Zhou-dinasztiát, vagy megtervezheted fejedelmi államként való felemelkedésedet Kína Közép-síkságán, és végül Zhou helyébe léphetsz. Vagy talán arra készteti a barbárokat, hogy bevonuljanak Kínába, és a Közép-Alföld urává váljanak. A döntések az Ön kezében vannak. Jelenleg a játék a tesztelés korai szakaszába tartozik. Számos olyan egyedi rendszer létezik, amely illeszkedik a kínai kultúra hátteréhez és az időkhöz, és későbbi verziókban frissül, például a családi rendszer, az átalakítási rendszer, az overlord rendszer, valamint az egységes játékmenet és játéktartalom. Ha a fejlődés zökkenőmentes, a játékosok támogatják, arra is törekszünk, hogy elindítsuk a korszak forgatókönyvét, mint például a Chuhan, a Three Kingdoms, a Sui és a Tang Dynasties, a két Song, a Ming Dynasty stb. A jelenlegi játék jellemzői: 1. Vadonatúj Kína térkép: Új nagy térkép, amely Kína és a főbb folyók topográfiai térképén alapul. Jelenleg összesen 278 város található, valamint 158 ?ország vagy rendszer. A játékosok a földrajzi helyzetből származnak, intuitív módon megértik azokat az okokat, amelyek miatt az emberek különböző stratégiai döntéseket hoztak. 2. A háború a nagy térképen: 158 ország a nagy térképen szövetséget, terjeszkedést és akár árulást is jelent saját érdekeik érdekében, és végül csak egy győztes lehet Kína földjén. A jelenlegi egységharc a hátúszás megítélésében, a közelgő tereprendszerrel párosítva, a játékosoknak több taktikai terük lehet a harcra. 3. Tudomány- és technológiai fa: A kutatás után a kínai tudomány- és technológiafejlesztési fában a tudomány és a technika története szerint az egyes tudományok és technológiák referenciákat tartalmaznak a kínai könyvekkel kapcsolatos versekből vagy mondatokból. 4. Személyi és hivatalos rendszer: A különböző beosztásoknak különböző bónuszai vannak, a különböző politikai rendszerekben működő kormánytisztviselőknek pedig különböző bónuszok vannak. A személyi rendszer a következő néhány kiadásban családi rendszerre változik. 5. a művészet hiánya: mivel a tavaszi és az őszi hadviselő államok senki optimista, népszerű témája nem játszik kis játékot, így nincs beruházás a nagypapa kedvére, csak könyörgeni tudnak uraim, akik ha lehetséges, felemelték a kezét, nem rossz vélemény művészet Köszönöm szépen. 6. Gazdag frakcionális rendszer 7. Kína reális topográfiai jellemzői 8. A városi megjelenés dinamikus változása 9. Pontos adminisztratív elrendezés A következő rendszerek: 1. Az újraegyesítés és a lázadó rendszere: A kiirtott állapot nem igazán halt ki. A régi idők erői és gondolatai még mindig csendben lopakodtak az új uralkodók keretein kívül, pillantottak és várták a visszatérését. 2. Hatszögletű tereprendszer: egy nagy térkép kis térképekből álló hatszögekből álló blokkra lesz felosztva, mindegyik hatszögletnek meg lesz a saját terepjellemzője, a terep tulajdonságai plusz vagy mínusz eredményt hoznak, minden karnak megvan a maga harci terepe is, hogy a harcok mélyebbek és változékonyabbak legyenek. 3. Családi rendszer: A tavaszi és őszi időszakban, valamint a Hadviselő Államok időszakában a családi uralkodók gyakran irányították országuk hatalmát és mentőövét. A különböző országok és paloták felemelkedése és bukása, valamint a tragédia és a vígjáték színhelyei közöttük és az uralkodóik közötti kapcsolatok domináltak.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem