Bolt | Ár |
---|---|
32 990 Ft |
Igazán friss Friss őrölt kávéhoz otthonra vagy utazáshoz. Hálózati áram szükséges . Ez a te készüléked. Csak őrőlt kávéhoz. Használata 3 lépésben. 1./Tedd az őrölt kávét a tartó fiókba. 2./ Töltsd fel a tartályt. 3./ Nyomd meg a gombot, és készitsd el a megszokott kávédat. Ha nem szereted a kapszués kávét, mert drága, vagy nem kapod meg a saját kávédat kapszulában. Vagy megkapod, de az nem olyan. Ez a te készüléked. Nézd az árát a gépnek? A készülékre egy év jótállási időt időt vállalunk. A termék dobozában jótállási jegyet nem találsz. a jótállás érvényesitéséhez a vásárláskor kapott számla a biztositék. A jótállás nem érvényes FIGYELEM. MOSOGATÓGÉPBEN NEM TISZTITHATÓ. A garancia : Erre a termékre a COFFEE66 garanciája vonatkozik. Minden gyártási hibára, legyen az anyagbeli vagy kivitelezésbeli, a vásárlás időpontjáról számított 1 év garancia időszak alatt. A garancia fedez minden olyan költséget, amely a bizonyítottan hibás termék olyan helyreállítása során merül fel, hogy megfeleljen az eredeti műszaki adatoknak, beleértve a hibás alkatrész kijavítását vagy kicserélését, valamint a szükséges munkát. A Coffee66 saját döntése alapján a hibás termék javítása helyett egyenértékű vagy jobb csereterméket biztosíthat. E garancia alapján a Coffee66 egyedüli kötelezettsége és az Ön kizárólagos jóvátétele kizárólag az ilyen javításra vagy cserére vonatkozik. Kizárólag háztartái célra történő használatra Ha nem háztartásban és/vagy magáncélra használták a terméket, kizárólag a Coffee66 kereskedelmi garanciája érvényes egy év időtartamra. Feltételek és kizárások : A Coffee66 garancia csak a garanciális időszakra vonatkozik. Coffee66 nem köteles megjavítani az olyan terméket amelyhez nem csatoltáták a vásárlást igazoló blokkot / számlát. A termék meghibásodás esetén futárszolgálattal küldhető vissza az Eszetrgom 2500 Szép köz 1 cimre. A visszaküldés költsége a Vevőt terheli. A terméket megfelelően becsomagolva juttasd vissza ajánlott küldeményként (vagy ennek megfelelő postai küldeményként, vagy futárszolgálati küldeményként) a megadott cimre. A csomagolásból adódó sérülésre garanciát nem vállalunk. Az egyes országok szakszervizeinek címe megtalálhattó a KRUPS weboldalán (www.krups.com) vagy az Országlistában feltüntetett megfelelő telefonszám felhívásával megtudhatja a helyes postai címet. A Coffee66 nem köteles megjavítani vagy kicserélni azt a terméket, amelyhez nem mellékelték az érvényes, vásárlást igazoló dokumentumot. A garancia nem vonatkozik a rendeltetésellenes használatból, a hanyagságból, a Coffee66 utasításainak be nem tartásából, a terméken feltüntetettől eltérő áram vagy feszültség használatából és a termék engedély nélküli módosításából vagy javításából eredő károkra. Továbbá nem vonatkozik a normális kopásra, a fogyóeszközök karbantartására és cseréjére és a következőkre: - helytelen típusú víz vagy kellék használata - vízkőképződés (vízkőteleníteni kell a használati utasítás alapján) - mechanikai sérülések, túlterhelés - balesetek, beleértve a tüzet, az árvizet, a villámlást stb. - termékben levő üveg vagy porcelán károsodására - villámkár vagy túlfeszültség esetén - víz, por vagy rovarok a termékbe történő behatolása (kivéve a kifejezetten rovarokra fejlesztett készülékeket) - helytelen feszültségből vagy frekvenciából eredő károsodások vagy rossz eredmények - kereskedelmi, vagy ipari használat a cég tevékenységének részeként - fogyóeszközök cseréjére Ez a garancia nem vonatkozik a megváltoztatott termékre, és azokra a károkra, melyeket a nem megfelelő használat és karbantartás, a tulajdonos hibás csomagolása, vagy bármilyen szállító helytelen kezelése okozott. Amennyiben a terméket nem a Coffee Sixty-six Kft-nél vásároltad, vagy nem az Ö viszonteladójánál, a termékre garanciát nem tudunk vállalni. Nem vagyunk kötelesek az ilyen terméket átvenni javitásra, és garanciát, se A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. Igényével közvetlenül a kereskedőhöz is fordulhat, aki a minőségi kifogás bejelentéséről jegyzőkönyvet vesz fel. A forgalmazó adatai a fizetési bizonylaton; termékének leírása, valamint a gyártó neve és címe a termék csomagolásának, valamint ezen dokumentumnak is része. Egy esetleges meghibásodás esetén az alábbi sorrendben kérheti az alábbiakat: kijavítást, kicserélést, árleszállítást vagy a hiba kötelezett költségére történő megjavítását, megjavíttatását, elállást. A forgalmazó köteles a nem javítható, a jótállási idő alatt több, mint három alkalommal történő javítás utáni újbóli meghibásodás esetén, valamint a harminc napon belül meg nem javított termékek esetében nyolc napon belül a terméket kicserélni, ennek meghiúsulása esetén a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán- feltüntetett vételárat visszatéríteni. Ha a rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodást tapasztal a vásárlást követő három munkanapon belül, javasoljuk a forgalmazó megkeresését, aki köteles kicserélni a terméket, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Garanciavesztés okai a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás), illetve a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás helytelen tárolás, illetve elemi kár okozta meghibásodás. (például: villám, túláram, áramingadozás) ha a terméken végzett javítási és/vagy szerelési munkákat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi el üzemeltetés vagy szállítás közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás