I Shall Remain

(0)
már 801 Ft-tól 1 eladónál


A JÁTÉKRÓLAz Action RPG lényege, az I Shall Remain egyesíti a szerepjáték elemeket a túléléssel és a stratégiai szempontokkal, és olyan keveréket hoz létre, amely még soha nem látott. Komplex, valós idejű karakterfejlesztési és RPG-rendszeren keresztül, több mint száz tanulási és fejlesztési képességgel, tucatnyi fegyverrel és fejlesztővel, több ezer Fertőzött, több mint húsz mutációval, több tíz NPC-vel és csapattársával, húsz plusz órás kampányon belül , Az ISR mindenki számára bőven kínál lehetőséget. I Shall Remain egy poszt-apokaliptikus akció Szerepjáték játék, túlélési szempontokkal. Egy másik történelembe állítva a második világháború végén, amikor a náciknak sikerült kiadniuk egy halálos vírust az Egyesült Államok területén. A játék két testvér történetét és az apokaliptikus világgal való bonyolult kapcsolataikat meséli el, amely a katasztrófa után Z0M81 járvány. Fedezze fel az igazságot a fertőzésről, és döntse el az emberi faj jövőjét. Tapasztalja meg a történet-vezérelt, magával ragadó játékmenetet, amelyet tovább bővít egy dinamikus, valós idejű nappali-éjszakai rendszer és az időjárási rendszert befolyásoló hangulat. Ön megoszthatja utazását hét másik AI-vezérelt csapattárssal, mindegyiknek megvan a saját története, elmondhat több NPC-t, kereskedőt és oktatót, és több ezer fertőzöttnek, akiknek harcolnia kell több mint 30 fegyverrel, baseball ütőktől kezdve automatikus géppuskák és lángszórók, és időnként akár tankok is. Fegyverek- Az I Shall Remain fegyverei kategóriákba vannak csoportosítva. Közelharci fegyverek (kés, baseball ütő, deszka, feszítővas), kicsi fegyverek (pisztolyok, submachie fegyverek), puskák (lőfegyverek, különféle puskák) és nehéz fegyverek (nehéz géppuskák, lángszóró, bazooka) vannak. A fegyverek száma meghaladja a 30-at, mindegyik fegyver mindegyikének legalább 4 szintű konfigurációja van. Különböző hatásokkal jár a fegyver az ellenség felett és önmaga felett, ha azt használják vagy felszerelik. A lőszert további szérummal is fel lehet tölteni. Throwables - A fegyvereken kívül a játékos gránátot dobhat és aknákat ültethet fertőzöttnek, hogy tovább lépjen és felrobbanjon. Tárgyak és robbanóanyagok- A lejátszó bizonyos tárgyakat is felvehet, például hordókat, rekeszeket és még más NPC-ket is. Néhány tárgyat, bár nem feltétlenül választható (néhány hordó csomagolható és robbanásveszélyes is), lőni lehet, és felrobbanhatnak, így sok fertőzött megölhető források felhasználása nélkül. míg mások felhasználhatók önmaguk zárt térben történő barikádjára. Vezérlőelemek - Időnként a játék lehetőséget kínál a játékosoknak, hogy belépjenek tankokba vagy más járművekbe, és fegyvereikkel megvédjék magukat vagy egy nagyobb területet. A játékosnak kell eldöntenie, hogy használja-e őket, és mennyi ideig. épületek- Sok egyedi épület felfedezésére szerte a városban, mindegyiket különféleképpen használhatja, fedelet találhat vagy fosztogathat. Van egy bizonyos szintű kockázat az ismeretlen épületbe való belépéskor is, ezért ennek során óvatosnak kell lennie. Karakter előrehaladása - Az I Shall Remain játékban tapasztalatot szerez a cselekvés eredményeként. A játék minden egyes tevékenysége, akár egy szörny lövése, egy fegyver javítása vagy egyszerűen futás, a játékosok tapasztalati pontokat kapnak a tulajdonságok és képességek terén. A játék módja meghatározza, hogy milyen karaktered vagy. tanok- Az I Shall Remain tanítások lehetővé teszik, hogy a karaktered javítsa tulajdonságait és készségeit, vagy új képességeket nyújtson neked. Mindegyik tantárgy frissíthető volt minden frissítéssel, növelve a tantétel hatásait, vagy akár újakat is hozzáadva. Jelenleg akár 128 doktrína van a játékban. Gazdaságosság - A szérum a vadgazdaság rendszerének és az árfolyam központi pillérje. A játékban számos olyan kereskedő található, amelyekkel kölcsönhatásba léphetnek olyan tárgyak eladásával vagy vásárlásával, mint fegyverek, doktrínák, orvosi készletek, víz, lőszer, maradékanyagok, lőszer és lámpás elemek. Egyes kereskedők speciális szolgáltatásokat is kínálnak Önnek (vásárolnak lőszert, növelik készségeidet, vagy tovább növelik a készségek rangját). küldetések- Mint általában az I Shall Remain című filmben, a küldetések inkább a való élet forgatókönyveire hasonlítanak, tehát minden a világ és a történet céljainak szolgál. Ennek ellenére az I Shall Remain legtöbb küldetése történethez kapcsolódik, de talán akár 50% -a sem kapcsolódik a fő történet ágahoz. Ezért lett a fontos oldalsó küldetések és történetek meghatározása fontos eszköz számunkra, hogy a játékos belemerülhessen a játék világába, és hihetetlenné tegye azt. Párbeszédek - Az I Shall Remain vita- / párbeszéd rendszere teljes mértékben az Ön választásától függ, ezáltal drasztikusan megváltoztatva tapasztalatainak fejlődését. Előfordulhat, hogy a teljes melléktörténet soha nem érinti meg, ha a játékos úgy dönt, hogy nem. Fertőzés- A vírus valójában a fő gazember a játékban. Minden oka az oka, és napi szinten foglalkoznia kell vele. Nem gyógyíthatja meg, de mindig csökkentheti, így nem befolyásolja képességeit és karakterét. Annak érdekében, hogy ez ne történjen meg, mindig szüksége lesz állandó szérumáramra. Fáradtság - A fáradtság határozza meg, hogy a karaktered mennyit fáradt el, az egészségre és az állóképesség regenerálódási rátájára fokozott fáradtságot, valamint a helyes célzás esélyét. Ügyeljen arra, hogy mindig időbe telik, hogy rendszeresen pihenjen az épület belsejében, bármilyen külső behatástól függetlenül, amely az időjárást jelenti a fő tényező. söprés- A játék során több száz helyen lehet pénzt keresni az erőforrásokért, csak meg kell találnia ezeket a helyeket, és szánjon időt arra, hogy ténylegesen elvégezze a pusztító műveletet. Javítás - A játék minden fegyverének elhasználódási tényezője van, amely meghatározza, mennyit tud felhasználni fegyverként, amíg el nem szakad. A fegyver javításának többféle módja lehet: kezdje el saját kezűleg hulladékkal vagy más fegyverek megtételétől kezdve, hogy egy csapattársa csinálja meg neked, vagy csak eljuttassa az NPC-hez valahol a városban, hogy javítsa. Csapatba állni- Hét speciális csapattársa van, akiket magukkal vihetnek az utazás során. Az egyedülálló játék mindig szórakoztató és kifizetődő, de a csapattársakkal való játék egészen más élményt nyújt. Kezelje őket, adjon nekik fegyvereket, növelje statisztikájukat és válassza az útját. Csak rajtad múlik, hogy milyen csapatot fog vezetni. Érzékenység - Van egy bizonyos küszöb, amely alatt minden fertőzött típus nem fog érzékelni téged. A séta elhallgattat, a közelharci fegyverek használata pedig lövöldözés helyett ezt is meg fogja tenni.

Bolt Ár


801 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓLAz Action RPG lényege, az I Shall Remain egyesíti a szerepjáték elemeket a túléléssel és a stratégiai szempontokkal, és olyan keveréket hoz létre, amely még soha nem látott. Komplex, valós idejű karakterfejlesztési és RPG-rendszeren keresztül, több mint száz tanulási és fejlesztési képességgel, tucatnyi fegyverrel és fejlesztővel, több ezer Fertőzött, több mint húsz mutációval, több tíz NPC-vel és csapattársával, húsz plusz órás kampányon belül , Az ISR mindenki számára bőven kínál lehetőséget. I Shall Remain egy poszt-apokaliptikus akció Szerepjáték játék, túlélési szempontokkal. Egy másik történelembe állítva a második világháború végén, amikor a náciknak sikerült kiadniuk egy halálos vírust az Egyesült Államok területén. A játék két testvér történetét és az apokaliptikus világgal való bonyolult kapcsolataikat meséli el, amely a katasztrófa után Z0M81 járvány. Fedezze fel az igazságot a fertőzésről, és döntse el az emberi faj jövőjét. Tapasztalja meg a történet-vezérelt, magával ragadó játékmenetet, amelyet tovább bővít egy dinamikus, valós idejű nappali-éjszakai rendszer és az időjárási rendszert befolyásoló hangulat. Ön megoszthatja utazását hét másik AI-vezérelt csapattárssal, mindegyiknek megvan a saját története, elmondhat több NPC-t, kereskedőt és oktatót, és több ezer fertőzöttnek, akiknek harcolnia kell több mint 30 fegyverrel, baseball ütőktől kezdve automatikus géppuskák és lángszórók, és időnként akár tankok is. Fegyverek- Az I Shall Remain fegyverei kategóriákba vannak csoportosítva. Közelharci fegyverek (kés, baseball ütő, deszka, feszítővas), kicsi fegyverek (pisztolyok, submachie fegyverek), puskák (lőfegyverek, különféle puskák) és nehéz fegyverek (nehéz géppuskák, lángszóró, bazooka) vannak. A fegyverek száma meghaladja a 30-at, mindegyik fegyver mindegyikének legalább 4 szintű konfigurációja van. Különböző hatásokkal jár a fegyver az ellenség felett és önmaga felett, ha azt használják vagy felszerelik. A lőszert további szérummal is fel lehet tölteni. Throwables - A fegyvereken kívül a játékos gránátot dobhat és aknákat ültethet fertőzöttnek, hogy tovább lépjen és felrobbanjon. Tárgyak és robbanóanyagok- A lejátszó bizonyos tárgyakat is felvehet, például hordókat, rekeszeket és még más NPC-ket is. Néhány tárgyat, bár nem feltétlenül választható (néhány hordó csomagolható és robbanásveszélyes is), lőni lehet, és felrobbanhatnak, így sok fertőzött megölhető források felhasználása nélkül. míg mások felhasználhatók önmaguk zárt térben történő barikádjára. Vezérlőelemek - Időnként a játék lehetőséget kínál a játékosoknak, hogy belépjenek tankokba vagy más járművekbe, és fegyvereikkel megvédjék magukat vagy egy nagyobb területet. A játékosnak kell eldöntenie, hogy használja-e őket, és mennyi ideig. épületek- Sok egyedi épület felfedezésére szerte a városban, mindegyiket különféleképpen használhatja, fedelet találhat vagy fosztogathat. Van egy bizonyos szintű kockázat az ismeretlen épületbe való belépéskor is, ezért ennek során óvatosnak kell lennie. Karakter előrehaladása - Az I Shall Remain játékban tapasztalatot szerez a cselekvés eredményeként. A játék minden egyes tevékenysége, akár egy szörny lövése, egy fegyver javítása vagy egyszerűen futás, a játékosok tapasztalati pontokat kapnak a tulajdonságok és képességek terén. A játék módja meghatározza, hogy milyen karaktered vagy. tanok- Az I Shall Remain tanítások lehetővé teszik, hogy a karaktered javítsa tulajdonságait és készségeit, vagy új képességeket nyújtson neked. Mindegyik tantárgy frissíthető volt minden frissítéssel, növelve a tantétel hatásait, vagy akár újakat is hozzáadva. Jelenleg akár 128 doktrína van a játékban. Gazdaságosság - A szérum a vadgazdaság rendszerének és az árfolyam központi pillérje. A játékban számos olyan kereskedő található, amelyekkel kölcsönhatásba léphetnek olyan tárgyak eladásával vagy vásárlásával, mint fegyverek, doktrínák, orvosi készletek, víz, lőszer, maradékanyagok, lőszer és lámpás elemek. Egyes kereskedők speciális szolgáltatásokat is kínálnak Önnek (vásárolnak lőszert, növelik készségeidet, vagy tovább növelik a készségek rangját). küldetések- Mint általában az I Shall Remain című filmben, a küldetések inkább a való élet forgatókönyveire hasonlítanak, tehát minden a világ és a történet céljainak szolgál. Ennek ellenére az I Shall Remain legtöbb küldetése történethez kapcsolódik, de talán akár 50% -a sem kapcsolódik a fő történet ágahoz. Ezért lett a fontos oldalsó küldetések és történetek meghatározása fontos eszköz számunkra, hogy a játékos belemerülhessen a játék világába, és hihetetlenné tegye azt. Párbeszédek - Az I Shall Remain vita- / párbeszéd rendszere teljes mértékben az Ön választásától függ, ezáltal drasztikusan megváltoztatva tapasztalatainak fejlődését. Előfordulhat, hogy a teljes melléktörténet soha nem érinti meg, ha a játékos úgy dönt, hogy nem. Fertőzés- A vírus valójában a fő gazember a játékban. Minden oka az oka, és napi szinten foglalkoznia kell vele. Nem gyógyíthatja meg, de mindig csökkentheti, így nem befolyásolja képességeit és karakterét. Annak érdekében, hogy ez ne történjen meg, mindig szüksége lesz állandó szérumáramra. Fáradtság - A fáradtság határozza meg, hogy a karaktered mennyit fáradt el, az egészségre és az állóképesség regenerálódási rátájára fokozott fáradtságot, valamint a helyes célzás esélyét. Ügyeljen arra, hogy mindig időbe telik, hogy rendszeresen pihenjen az épület belsejében, bármilyen külső behatástól függetlenül, amely az időjárást jelenti a fő tényező. söprés- A játék során több száz helyen lehet pénzt keresni az erőforrásokért, csak meg kell találnia ezeket a helyeket, és szánjon időt arra, hogy ténylegesen elvégezze a pusztító műveletet. Javítás - A játék minden fegyverének elhasználódási tényezője van, amely meghatározza, mennyit tud felhasználni fegyverként, amíg el nem szakad. A fegyver javításának többféle módja lehet: kezdje el saját kezűleg hulladékkal vagy más fegyverek megtételétől kezdve, hogy egy csapattársa csinálja meg neked, vagy csak eljuttassa az NPC-hez valahol a városban, hogy javítsa. Csapatba állni- Hét speciális csapattársa van, akiket magukkal vihetnek az utazás során. Az egyedülálló játék mindig szórakoztató és kifizetődő, de a csapattársakkal való játék egészen más élményt nyújt. Kezelje őket, adjon nekik fegyvereket, növelje statisztikájukat és válassza az útját. Csak rajtad múlik, hogy milyen csapatot fog vezetni. Érzékenység - Van egy bizonyos küszöb, amely alatt minden fertőzött típus nem fog érzékelni téged. A séta elhallgattat, a közelharci fegyverek használata pedig lövöldözés helyett ezt is meg fogja tenni.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem