Piactér / E

/ EURO4 55mm-es csőátmérőhöz és 2100 cm3-es benzin üzemű motorokhoz ovál katalizátor

EURO4 55mm-es csőátmérőhöz és 2100 cm3-es benzin üzemű motorokhoz ovál katalizátor

(0)
már 87 782 Ft-tól 3 eladónál


EURO4 55mm-es csőátmérőhöz és 2100 cm3-es benzin üzemű motorokhoz ovál katalizátor KATE4-CP2155 Környezetvédelmi besorolás: EURO4 Felhasználási módja:univerzális Betét anyaga: kerámia Csőátmérő:55mm Maximális hengerűrtartalom: 2100 cm3 Forma: ovál Külső átmérő: 170 mm Magasság: 83 mm Hossz: 83 mm A katalizátor feladata, hogy a motor kipufogógázának károsanyag-tartalmát csökkentse. Magas hőmérsékleten a benne található nemesfémek a káros anyagok egy részét oxidálják, vagy ártalmatlan/környezetbarát anyagokká alakítják. A katalizátor nem megfelelő működése esetén a károsanyag-kibocsátás mértéke jelentősen megnő, ekkor környezetünk védelme érdekében, illetve a hatósági előírások miatt az alkatrészt cserélni kell. A legelső generáció katalizátorok még csak oxidációs katalizátorok voltak, amik a füstgáz szénhidrogén és szén-monoxid tartalmát alakították át vízgőzzé és szén-dioxiddá. Ezek a korai katalizátorok még nem voltak képesek a nitrogén-oxidok redukciójára. Mostanára a három gázkomponensre ható katalizátorok mind a nitrogén-oxidok, a szénhidrogének és a szén-monoxid szintjét jelentősen csökkentik. Az újabb, három gázkomponensre ható katalizátorokba beépítésre került egy lambdaszonda is, ami méri a kipufogógáz összetételét, és ha abban az optimális értéktől változás áll be, a változásnak megfelelően állítja be a motorba kerülő üzemanyag és levegő arányát. Ahhoz, hogy a katalizálási folyamat megindulhasson, minimum 250-300 fokos hőmérséklet szükséges, az ideális működéshez pedig 400-800 fok közötti hőmérséklet. Ha probléma van a motorral, és forróbb a kiáramló gáz hőmérséklete, 1000 fok környékén a katalizátor gyorsabb öregedésére lehet számítani, 1400 fok vagy afölött pedig egész egyszerűen megolvad a katalizátor magja. Az újabb, három gázkomponensre ható katalizátorokba beépítésre került egy lambdaszonda is, ami méri a kipufogógáz összetételét Az általunk forgalmazott katalizátor külső palástja kiváló minőségű, saválló, rozsdamentes anyagból készül. Forgalmazunk Euro 2, 3, 4-es motorokhoz, 700-5000 m3-ig, diesel és benzin üzemű autókhoz, ovál és kerek kivitelezési katalizátorokat. Valamint készletről rendelhetőek a katalizátor betétek, töltetek, amik a leömlővel egybeépített katalizátorok javítására szolgálnak (Euro 3 és 4 motorokhoz). Több nyugati autó típushoz is raktáron tartunk típus azonos katalizátort, ami lényegesen olcsóbb, mint a gyári megfelelője. Az Autonova Export-Import Kft. által forgalmazott katalizátorok rendelkeznek a szükséges „E” forgalmazási engedéllyel. A terméket gyártja:

EURO4 55mm-es csőátmérőhöz és 2100 cm3-es benzin üzemű motorokhoz ovál katalizátor KATE4-CP2155 Környezetvédelmi besorolás: EURO4 Felhasználási módja:univerzális Betét anyaga: kerámia Csőátmérő:55mm Maximális hengerűrtartalom: 2100 cm3 Forma: ovál Külső átmérő: 170 mm Magasság: 83 mm Hossz: 83 mm A katalizátor feladata, hogy a motor kipufogógázának károsanyag-tartalmát csökkentse. Magas hőmérsékleten a benne található nemesfémek a káros anyagok egy részét oxidálják, vagy ártalmatlan/környezetbarát anyagokká alakítják. A katalizátor nem megfelelő működése esetén a károsanyag-kibocsátás mértéke jelentősen megnő, ekkor környezetünk védelme érdekében, illetve a hatósági előírások miatt az alkatrészt cserélni kell. A legelső generáció katalizátorok még csak oxidációs katalizátorok voltak, amik a füstgáz szénhidrogén és szén-monoxid tartalmát alakították át vízgőzzé és szén-dioxiddá. Ezek a korai katalizátorok még nem voltak képesek a nitrogén-oxidok redukciójára. Mostanára a három gázkomponensre ható katalizátorok mind a nitrogén-oxidok, a szénhidrogének és a szén-monoxid szintjét jelentősen csökkentik. Az újabb, három gázkomponensre ható katalizátorokba beépítésre került egy lambdaszonda is, ami méri a kipufogógáz összetételét, és ha abban az optimális értéktől változás áll be, a változásnak megfelelően állítja be a motorba kerülő üzemanyag és levegő arányát. Ahhoz, hogy a katalizálási folyamat megindulhasson, minimum 250-300 fokos hőmérséklet szükséges, az ideális működéshez pedig 400-800 fok közötti hőmérséklet. Ha probléma van a motorral, és forróbb a kiáramló gáz hőmérséklete, 1000 fok környékén a katalizátor gyorsabb öregedésére lehet számítani, 1400 fok vagy afölött pedig egész egyszerűen megolvad a katalizátor magja. Az újabb, három gázkomponensre ható katalizátorokba beépítésre került egy lambdaszonda is, ami méri a kipufogógáz összetételét Az általunk forgalmazott katalizátor külső palástja kiváló minőségű, saválló, rozsdamentes anyagból készül. Forgalmazunk Euro 2, 3, 4-es motorokhoz, 700-5000 m3-ig, diesel és benzin üzemű autókhoz, ovál és kerek kivitelezési katalizátorokat. Valamint készletről rendelhetőek a katalizátor betétek, töltetek, amik a leömlővel egybeépített katalizátorok javítására szolgálnak (Euro 3 és 4 motorokhoz). Több nyugati autó típushoz is raktáron tartunk típus azonos katalizátort, ami lényegesen olcsóbb, mint a gyári megfelelője. Az Autonova Export-Import Kft. által forgalmazott katalizátorok rendelkeznek a szükséges „E” forgalmazási engedéllyel. A terméket gyártja:

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem