Piactér / E

/ EURO2 50-55mm-es csőátmérőhöz és 2000-5000 cm3-es benzin üzemű motorokhoz ovál katalizátor

EURO2 50-55mm-es csőátmérőhöz és 2000-5000 cm3-es benzin üzemű motorokhoz ovál katalizátor

(0)
már 40 122 Ft-tól 6 eladónál


EURO2 50-55mm-es csőátmérőhöz és 2000-5000 cm3-es benzin üzemű motorokhoz ovál katalizátor KATMP50-1-2-55 Környezetvédelmi besorolás: EURO2 Felhasználási módja:univerzális Betét anyaga: fémmagos Csőátmérő:50-55mm Maximális hengerűrtartalom: 2000-5000 cm3 Forma: ovál Külső átmérő: 0 Magasság: 0 Hossz: 0 A katalizátor feladata, hogy a motor kipufogógázának károsanyag-tartalmát csökkentse. Magas hőmérsékleten a benne található nemesfémek a káros anyagok egy részét oxidálják, vagy ártalmatlan/környezetbarát anyagokká alakítják. A katalizátor nem megfelelő működése esetén a károsanyag-kibocsátás mértéke jelentősen megnő, ekkor környezetünk védelme érdekében, illetve a hatósági előírások miatt az alkatrészt cserélni kell. A legelső generáció katalizátorok még csak oxidációs katalizátorok voltak, amik a füstgáz szénhidrogén és szén-monoxid tartalmát alakították át vízgőzzé és szén-dioxiddá. Ezek a korai katalizátorok még nem voltak képesek a nitrogén-oxidok redukciójára. Mostanára a három gázkomponensre ható katalizátorok mind a nitrogén-oxidok, a szénhidrogének és a szén-monoxid szintjét jelentősen csökkentik. Az újabb, három gázkomponensre ható katalizátorokba beépítésre került egy lambdaszonda is, ami méri a kipufogógáz összetételét, és ha abban az optimális értéktől változás áll be, a változásnak megfelelően állítja be a motorba kerülő üzemanyag és levegő arányát. Ahhoz, hogy a katalizálási folyamat megindulhasson, minimum 250-300 fokos hőmérséklet szükséges, az ideális működéshez pedig 400-800 fok közötti hőmérséklet. Ha probléma van a motorral, és forróbb a kiáramló gáz hőmérséklete, 1000 fok környékén a katalizátor gyorsabb öregedésére lehet számítani, 1400 fok vagy afölött pedig egész egyszerűen megolvad a katalizátor magja. Az újabb, három gázkomponensre ható katalizátorokba beépítésre került egy lambdaszonda is, ami méri a kipufogógáz összetételét Az általunk forgalmazott katalizátor külső palástja kiváló minőségű, saválló, rozsdamentes anyagból készül. Forgalmazunk Euro 2, 3, 4-es motorokhoz, 700-5000 m3-ig, diesel és benzin üzemű autókhoz, ovál és kerek kivitelezési katalizátorokat. Valamint készletről rendelhetőek a katalizátor betétek, töltetek, amik a leömlővel egybeépített katalizátorok javítására szolgálnak (Euro 3 és 4 motorokhoz). Több nyugati autó típushoz is raktáron tartunk típus azonos katalizátort, ami lényegesen olcsóbb, mint a gyári megfelelője. Az Autonova Export-Import Kft. által forgalmazott katalizátorok rendelkeznek a szükséges „E” forgalmazási engedéllyel. A terméket gyártja:

Bolt Ár


40 122 Ft
megnézem az eladónál


43 395 Ft
megnézem az eladónál


43 395 Ft
megnézem az eladónál


49 811 Ft
megnézem az eladónál


53 875 Ft
megnézem az eladónál


53 875 Ft
megnézem az eladónál

EURO2 50-55mm-es csőátmérőhöz és 2000-5000 cm3-es benzin üzemű motorokhoz ovál katalizátor KATMP50-1-2-55 Környezetvédelmi besorolás: EURO2 Felhasználási módja:univerzális Betét anyaga: fémmagos Csőátmérő:50-55mm Maximális hengerűrtartalom: 2000-5000 cm3 Forma: ovál Külső átmérő: 0 Magasság: 0 Hossz: 0 A katalizátor feladata, hogy a motor kipufogógázának károsanyag-tartalmát csökkentse. Magas hőmérsékleten a benne található nemesfémek a káros anyagok egy részét oxidálják, vagy ártalmatlan/környezetbarát anyagokká alakítják. A katalizátor nem megfelelő működése esetén a károsanyag-kibocsátás mértéke jelentősen megnő, ekkor környezetünk védelme érdekében, illetve a hatósági előírások miatt az alkatrészt cserélni kell. A legelső generáció katalizátorok még csak oxidációs katalizátorok voltak, amik a füstgáz szénhidrogén és szén-monoxid tartalmát alakították át vízgőzzé és szén-dioxiddá. Ezek a korai katalizátorok még nem voltak képesek a nitrogén-oxidok redukciójára. Mostanára a három gázkomponensre ható katalizátorok mind a nitrogén-oxidok, a szénhidrogének és a szén-monoxid szintjét jelentősen csökkentik. Az újabb, három gázkomponensre ható katalizátorokba beépítésre került egy lambdaszonda is, ami méri a kipufogógáz összetételét, és ha abban az optimális értéktől változás áll be, a változásnak megfelelően állítja be a motorba kerülő üzemanyag és levegő arányát. Ahhoz, hogy a katalizálási folyamat megindulhasson, minimum 250-300 fokos hőmérséklet szükséges, az ideális működéshez pedig 400-800 fok közötti hőmérséklet. Ha probléma van a motorral, és forróbb a kiáramló gáz hőmérséklete, 1000 fok környékén a katalizátor gyorsabb öregedésére lehet számítani, 1400 fok vagy afölött pedig egész egyszerűen megolvad a katalizátor magja. Az újabb, három gázkomponensre ható katalizátorokba beépítésre került egy lambdaszonda is, ami méri a kipufogógáz összetételét Az általunk forgalmazott katalizátor külső palástja kiváló minőségű, saválló, rozsdamentes anyagból készül. Forgalmazunk Euro 2, 3, 4-es motorokhoz, 700-5000 m3-ig, diesel és benzin üzemű autókhoz, ovál és kerek kivitelezési katalizátorokat. Valamint készletről rendelhetőek a katalizátor betétek, töltetek, amik a leömlővel egybeépített katalizátorok javítására szolgálnak (Euro 3 és 4 motorokhoz). Több nyugati autó típushoz is raktáron tartunk típus azonos katalizátort, ami lényegesen olcsóbb, mint a gyári megfelelője. Az Autonova Export-Import Kft. által forgalmazott katalizátorok rendelkeznek a szükséges „E” forgalmazási engedéllyel. A terméket gyártja:

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem