DinoSystem EARLY ACCES

(0)
már 1 840 Ft-tól 1 eladónál


A JÁTÉKRÓL A DinoSystem egy 2D-s, felülről lefelé induló ökoszisztéma és túlélési szimuláció, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy vagy véletlenszerűen létrehozott sziget (dinoszauruszok által lakott) ökológiáját kezeljék, vagy emberként életben maradjanak, reális túlélési mechanikával foglalkozva, mély karakterrel. progressziós rendszer, amely nyomon követi, hogy karaktered teste hogyan alkalmazkodik az idő múlásával. A szigeten mindenre biológiai és fizikai szabályok vonatkoznak, és semmi nem származik a semmiből: vadászni fog-e fajának utolsó dinoszauruszára egy steakért, vagy megvédi-e a kihalástól, és meggyőződik arról, hogy a petéi kikelnek? Ezekkel a dilemmákkal kell szembenéznie a játékban, mindaddig, amíg TE nem pusztul ki. Isten mód : Kezelje a sziget ökológiáját, változtassa meg az időjárást, váltson ki pusztító eseményeket, és nézze meg, hogyan alkalmazkodik az ökoszisztéma isteni cselekedeteihez. MEGJEGYZÉS: Isten módnak még mindig nincs megfelelő GUI-ja és eszköze a világgal való teljes interakcióhoz; elvárható, hogy az egész korai hozzáférési szakaszban kibővüljön. Túlélési mód : Csatlakozzon a szigethez rekedt emberként, nézze meg, meddig élheti túl annak részeként, és hogyan változik teste a folyamat során; a játék lehetőséget kínál arra, hogy alkalmi vagy kemény nehézségekkel játsszon. MEGJEGYZÉS: a Survival mód háttereként még nincs történet, még dolgozunk rajta, és segíthet nekünk megtalálni a jót! Jellemzők Ökológiai szimuláció : az állatok és a növények nem szaporodnak, hanem születnek, majd növekednek és szaporodnak. A DinoSystem komplex szezonális modellt használ, amely kiszámítja a nappali / éjszakai hosszat, a nap relatív helyzetét és befolyásolja az időjárást. Az évszakok átmenete fokozatos, két évszak között nincs hirtelen változás. Reális időjárási modell , amely figyelembe veszi az olyan változókat, mint a napszak, páratartalom, hőmérséklet és nyomás; időjárási viszonyok, például eső, hó, szél, homok / hóvihar, zivatar és köd. A mennydörgések hatalmas erdőtüzeket válthatnak ki , amelyek teljes erdőket égethetnek el. Reális vízciklus : az eső tócsákat hoz létre, amelyek elpárologhatnak, vagy tavakká és tavakká nőhetnek. A párologtatás figyelembe veszi a levegő páratartalmát, a hőmérsékletet és a napsugárzást. A terep olyan tényezők szerint változik, mint a víz jelenléte, az időjárás, a növényzet és a hely . Bármely terület megtermékenyülhet vagy kiszáradhat, idővel új erdők vagy gyepek képződhetnek vagy eltűnhetnek. A tűz (a fáklyáktól kezdve a tábortűzeken és a tűzvészeken át) a rendelkezésre álló üzemanyagot fogyasztja el , hőt és fényt bocsát ki, és a levegő páratartalma és a szél befolyásolja; teste és a tűz közelében lévő összes tárgy felmelegszik. A tűz kedvező környezeti feltételek mellett átterjedhet a közeli növényzetre és futótüzet válthat ki. Az állatok AI lehetővé teszi számukra, hogy életben maradjanak és alkalmazkodjanak; szaporodnak, gondozzák a fiatalokat, védelmet keresnek vagy versenyeznek. Minden új szigetet randomizálnak a játék kezdetekor , a játékos által beállított paraméterek alapján. Az elhullott állatoktól az ágakig minden olyan tényező alapján bomlik le, mint a hőmérséklet, a páratartalom és a hely. Nincs időzítő, amely után egy elem vagy egy

Bolt Ár


1 840 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓL A DinoSystem egy 2D-s, felülről lefelé induló ökoszisztéma és túlélési szimuláció, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy vagy véletlenszerűen létrehozott sziget (dinoszauruszok által lakott) ökológiáját kezeljék, vagy emberként életben maradjanak, reális túlélési mechanikával foglalkozva, mély karakterrel. progressziós rendszer, amely nyomon követi, hogy karaktered teste hogyan alkalmazkodik az idő múlásával. A szigeten mindenre biológiai és fizikai szabályok vonatkoznak, és semmi nem származik a semmiből: vadászni fog-e fajának utolsó dinoszauruszára egy steakért, vagy megvédi-e a kihalástól, és meggyőződik arról, hogy a petéi kikelnek? Ezekkel a dilemmákkal kell szembenéznie a játékban, mindaddig, amíg TE nem pusztul ki. Isten mód : Kezelje a sziget ökológiáját, változtassa meg az időjárást, váltson ki pusztító eseményeket, és nézze meg, hogyan alkalmazkodik az ökoszisztéma isteni cselekedeteihez. MEGJEGYZÉS: Isten módnak még mindig nincs megfelelő GUI-ja és eszköze a világgal való teljes interakcióhoz; elvárható, hogy az egész korai hozzáférési szakaszban kibővüljön. Túlélési mód : Csatlakozzon a szigethez rekedt emberként, nézze meg, meddig élheti túl annak részeként, és hogyan változik teste a folyamat során; a játék lehetőséget kínál arra, hogy alkalmi vagy kemény nehézségekkel játsszon. MEGJEGYZÉS: a Survival mód háttereként még nincs történet, még dolgozunk rajta, és segíthet nekünk megtalálni a jót! Jellemzők Ökológiai szimuláció : az állatok és a növények nem szaporodnak, hanem születnek, majd növekednek és szaporodnak. A DinoSystem komplex szezonális modellt használ, amely kiszámítja a nappali / éjszakai hosszat, a nap relatív helyzetét és befolyásolja az időjárást. Az évszakok átmenete fokozatos, két évszak között nincs hirtelen változás. Reális időjárási modell , amely figyelembe veszi az olyan változókat, mint a napszak, páratartalom, hőmérséklet és nyomás; időjárási viszonyok, például eső, hó, szél, homok / hóvihar, zivatar és köd. A mennydörgések hatalmas erdőtüzeket válthatnak ki , amelyek teljes erdőket égethetnek el. Reális vízciklus : az eső tócsákat hoz létre, amelyek elpárologhatnak, vagy tavakká és tavakká nőhetnek. A párologtatás figyelembe veszi a levegő páratartalmát, a hőmérsékletet és a napsugárzást. A terep olyan tényezők szerint változik, mint a víz jelenléte, az időjárás, a növényzet és a hely . Bármely terület megtermékenyülhet vagy kiszáradhat, idővel új erdők vagy gyepek képződhetnek vagy eltűnhetnek. A tűz (a fáklyáktól kezdve a tábortűzeken és a tűzvészeken át) a rendelkezésre álló üzemanyagot fogyasztja el , hőt és fényt bocsát ki, és a levegő páratartalma és a szél befolyásolja; teste és a tűz közelében lévő összes tárgy felmelegszik. A tűz kedvező környezeti feltételek mellett átterjedhet a közeli növényzetre és futótüzet válthat ki. Az állatok AI lehetővé teszi számukra, hogy életben maradjanak és alkalmazkodjanak; szaporodnak, gondozzák a fiatalokat, védelmet keresnek vagy versenyeznek. Minden új szigetet randomizálnak a játék kezdetekor , a játékos által beállított paraméterek alapján. Az elhullott állatoktól az ágakig minden olyan tényező alapján bomlik le, mint a hőmérséklet, a páratartalom és a hely. Nincs időzítő, amely után egy elem vagy egy

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem