Ancient Siberia

(0)
már 2 060 Ft-tól 1 eladónál


A JÁTÉKRÓLA Nagy Tartár egy csodálatos játékvilág: ősi erdők, zöld völgyek, nagy hóhegyek, vadállatok és titokzatos szörnyek. Minden játékos izgalmas utazásra indul az ókori Szibérián. Kemény körülmények között kell túlélnie. A játék különböző éghajlati övezeteket tartalmaz, és megvalósította a nappali és éjszakai változást. A napos időjárás bármikor hóviharré változhat. A szolgáltatás hiányos, és a jövőben is bevezetésre kerül. A játék egy gyermek karakterrel kezdődik, amely felnő és megszerezte a szükséges készségeket (a gyermekkor teljes verzióban lesz képes). Amikor gyerek vagy, senki sem tud megölni. De ugyanakkor nem fog tudni részt venni a PvP-ben. A játékos frissítése a karakter cselekedeteitől függ, például a kardharcolástól, amely fokozza a kardját, és így tovább. Nem szabad elfelejtenie, hogy halál után a játékosok elveszítik minden zsákmányukat, amelyeket magukkal vittek. Minden tevékenység befolyásolja a karakter jövőjét. Ha úgy dönt, hogy elrabol egy kereskedőt, vagy megöl egy másik játékost, banditává válik. Ne feledje, hogy tetteid befolyásolhatják jövőjét. Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti. A fejlesztők nem célzott harci rendszert hoztak létre: a játékos egyszerűen megnyomja a gombot, hogy rúgjon, és hengereket, blokkokat, védekezést használ, kiszámítja a csapás erejét és rögzíti a célt. A hajógyártás rendszere hamarosan bevezetésre kerül. Egy bizonyos szint elérésekor a játékos hajót vagy hajót építhet, hogy nagyszabású víz csatákban vegyen részt és forrásokat gyűjtsön. Az ókori Szibériában kiválaszthatja a jövőbeli otthonának helyét, ahol ládákat és más személyes tárgyakat tárolhat. Könnyű házat építeni, de ne felejtsük el, hogy ez a túlélés, ezért adót kell fizetnie, fát betakarítania, és meg kell vásárolnia a szükséges eszközöket. Ne felejtse el, hogy otthonát csak akkor védi, ha fizikailag tudja megvédeni. Ha a kézműves útja nem az Ön számára, akkor mindig a mágia mesterévé válhat. Az ókori Szibéria világában létezik egy olyan varázslatos rúna rendszer, amely fegyvereket, páncélokat és ékszereket varázsolhat. A játékosok meg is próbálhatják teleportálni. Az összes rúnát megvásárolhatja vagy elkészítheti saját kezűleg, de ehhez bizonyos fokú készség szükséges. Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti. Az ókori Szibéria világában a karakterednek túl kell lennie a kemény környezetben, ahol semmit sem adnak nekik. A minimális leltárral indítva a játékot, minden erőfeszítést meg kell tennie, hogy hasznos hardvereket, erős fegyvereket és varázslatos rúnákat hozzon létre. Minden játékos csatlakozhat a céhhez vagy bármely klánhoz. Együtt képesek lesznek otthonokat építeni és kapcsolatokat építeni más játékosok klánjaival, valamint feladatokat végezni és együtt pénzt keresni. Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti. A játékszerver képes egyidejűleg 250 egyidejűleg játszó felhasználót befogadni. A tervek szerint növekszik a szerver és az egyidejűleg játszó felhasználók száma. Ezenkívül azt terveztük, hogy a kiszolgálók hierarchiáját a szint szerint alakítsuk ki: könnyű, közepes és nehéz. A szerver választása befolyásolja a szörnyek nehézségeit és a realizmus szintjét. Ha egy nehéz kiszolgálót választott, akkor gyorsabban kell mozognia, hogy alkalmazkodjon a nappali és éjszakai változáshoz, és a lehető legrövidebb időn belül ruhákat, ételt és fegyvereket találjon. Egyébként a karaktered nem fog túlélni. Az ókori Szibéria világa a nagy tatárról szóló mítoszokon alapult, amely az Urál és Alaszka, valamint a Nova Zembla és Tibet között volt. Az NPC létrehozásakor a fejlesztõket a szláv mítoszok és legendák ihlette. A térkép kulcsfontosságú helyeiben rejtett nyírfa kéreg jelei segítenek a játékosnak megismerni a világ történetét. Ez a szolgáltatás hamarosan hozzáadásra kerül. A térképen számos rejtett küldetés. Ezek a küldetések nem vannak megjelölve, de oda kell figyelni az furcsa épületekre és a világ sajátos részleteire. Ha a szerencse az Ön oldalán, akkor megtalálja a küldetést, teljesítheti azt és jutalmat kaphat.

Bolt Ár


2 060 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓLA Nagy Tartár egy csodálatos játékvilág: ősi erdők, zöld völgyek, nagy hóhegyek, vadállatok és titokzatos szörnyek. Minden játékos izgalmas utazásra indul az ókori Szibérián. Kemény körülmények között kell túlélnie. A játék különböző éghajlati övezeteket tartalmaz, és megvalósította a nappali és éjszakai változást. A napos időjárás bármikor hóviharré változhat. A szolgáltatás hiányos, és a jövőben is bevezetésre kerül. A játék egy gyermek karakterrel kezdődik, amely felnő és megszerezte a szükséges készségeket (a gyermekkor teljes verzióban lesz képes). Amikor gyerek vagy, senki sem tud megölni. De ugyanakkor nem fog tudni részt venni a PvP-ben. A játékos frissítése a karakter cselekedeteitől függ, például a kardharcolástól, amely fokozza a kardját, és így tovább. Nem szabad elfelejtenie, hogy halál után a játékosok elveszítik minden zsákmányukat, amelyeket magukkal vittek. Minden tevékenység befolyásolja a karakter jövőjét. Ha úgy dönt, hogy elrabol egy kereskedőt, vagy megöl egy másik játékost, banditává válik. Ne feledje, hogy tetteid befolyásolhatják jövőjét. Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti. A fejlesztők nem célzott harci rendszert hoztak létre: a játékos egyszerűen megnyomja a gombot, hogy rúgjon, és hengereket, blokkokat, védekezést használ, kiszámítja a csapás erejét és rögzíti a célt. A hajógyártás rendszere hamarosan bevezetésre kerül. Egy bizonyos szint elérésekor a játékos hajót vagy hajót építhet, hogy nagyszabású víz csatákban vegyen részt és forrásokat gyűjtsön. Az ókori Szibériában kiválaszthatja a jövőbeli otthonának helyét, ahol ládákat és más személyes tárgyakat tárolhat. Könnyű házat építeni, de ne felejtsük el, hogy ez a túlélés, ezért adót kell fizetnie, fát betakarítania, és meg kell vásárolnia a szükséges eszközöket. Ne felejtse el, hogy otthonát csak akkor védi, ha fizikailag tudja megvédeni. Ha a kézműves útja nem az Ön számára, akkor mindig a mágia mesterévé válhat. Az ókori Szibéria világában létezik egy olyan varázslatos rúna rendszer, amely fegyvereket, páncélokat és ékszereket varázsolhat. A játékosok meg is próbálhatják teleportálni. Az összes rúnát megvásárolhatja vagy elkészítheti saját kezűleg, de ehhez bizonyos fokú készség szükséges. Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti. Az ókori Szibéria világában a karakterednek túl kell lennie a kemény környezetben, ahol semmit sem adnak nekik. A minimális leltárral indítva a játékot, minden erőfeszítést meg kell tennie, hogy hasznos hardvereket, erős fegyvereket és varázslatos rúnákat hozzon létre. Minden játékos csatlakozhat a céhhez vagy bármely klánhoz. Együtt képesek lesznek otthonokat építeni és kapcsolatokat építeni más játékosok klánjaival, valamint feladatokat végezni és együtt pénzt keresni. Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti. A játékszerver képes egyidejűleg 250 egyidejűleg játszó felhasználót befogadni. A tervek szerint növekszik a szerver és az egyidejűleg játszó felhasználók száma. Ezenkívül azt terveztük, hogy a kiszolgálók hierarchiáját a szint szerint alakítsuk ki: könnyű, közepes és nehéz. A szerver választása befolyásolja a szörnyek nehézségeit és a realizmus szintjét. Ha egy nehéz kiszolgálót választott, akkor gyorsabban kell mozognia, hogy alkalmazkodjon a nappali és éjszakai változáshoz, és a lehető legrövidebb időn belül ruhákat, ételt és fegyvereket találjon. Egyébként a karaktered nem fog túlélni. Az ókori Szibéria világa a nagy tatárról szóló mítoszokon alapult, amely az Urál és Alaszka, valamint a Nova Zembla és Tibet között volt. Az NPC létrehozásakor a fejlesztõket a szláv mítoszok és legendák ihlette. A térkép kulcsfontosságú helyeiben rejtett nyírfa kéreg jelei segítenek a játékosnak megismerni a világ történetét. Ez a szolgáltatás hamarosan hozzáadásra kerül. A térképen számos rejtett küldetés. Ezek a küldetések nem vannak megjelölve, de oda kell figyelni az furcsa épületekre és a világ sajátos részleteire. Ha a szerencse az Ön oldalán, akkor megtalálja a küldetést, teljesítheti azt és jutalmat kaphat.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem