Piactér / A

/ Akkumulátor teszter analóg terhelő villa 12 V - 500 A (PT-500A2)

Akkumulátor teszter analóg terhelő villa 12 V - 500 A (PT-500A2)

(0)
már 39 990 Ft-tól 1 eladónál


DHC-500A2 Akkumulátor teszter 12 V 500A-es terhelővillával Akkumulátor teszt: Az akkumulátor tesztelését az alábbiak szerint hajtsa végre: - Az akkumulátor legalább 75 % töltöttségű legyen a terheléses teszt előtt: U>12,4V - Az akkumulátort ne használják , illetve ne teszteljék a megelőző 10 percben - Győződjön meg arról, hogy a terhelés gomb KI (OFF) helyzetben van: FIGYELEM: Csavarja a terhelés gombot addig balra, az óramutató járásával ellentétes irányba, amíg kissé szorosabb lesz. Erre azért van szükség, hogy terhelésmentes állapotban kerüljön a teszter az akkumulátorra. Így elkerülhetőa csatlakoztatáskor kialakuló szikra, ami robbanás veszélyes lehet! - Ezután csatlakoztassa a Teszter vezetékeit az akkumulátor ( + ) és ( - ) csatlakozóihoz - Olvassa le az akkuról az EN indító áram A értéket - Terhelje az akkut a megadott EN indítóáram felével, a forgató gomb óramutató szerinti forgatásával - Tartsa a terhelést 15 másodpercig: a terhelés végét sipoló hang jelzi - Olvassa le a feszültséget a 15 másodperc végén, majd kapcsolja ki terhelést a terhelő gomb balra forgatásával! - A mellékelt táblázat segítségével ellenőrizze, hogy az akkumulátor jó / nem jó: Az akkumulátor akkor jó, ha a terhelés végén a feszültség nem csökken az alábbi táblázatban megadott érték alá, rossz az akku, ha a feszültség a megadott érték alá csökken. A feszültség táblázatot a teszter oldalán is megtalálja. Generátor teszt: - Csatlakoztassa a tesztert a jármű akkumulátorához úgy, mint az akkuteszt előtt - Indítsa be a motort és felmelegedés után járassa 1200-1500-as fordulaton. Vigyázzon a forgó, mozgó alkatrészekre! - Terhelés nélkül olvassa le a töltőfeszültséget.

Bolt Ár


39 990 Ft
megnézem az eladónál

DHC-500A2 Akkumulátor teszter 12 V 500A-es terhelővillával Akkumulátor teszt: Az akkumulátor tesztelését az alábbiak szerint hajtsa végre: - Az akkumulátor legalább 75 % töltöttségű legyen a terheléses teszt előtt: U>12,4V - Az akkumulátort ne használják , illetve ne teszteljék a megelőző 10 percben - Győződjön meg arról, hogy a terhelés gomb KI (OFF) helyzetben van: FIGYELEM: Csavarja a terhelés gombot addig balra, az óramutató járásával ellentétes irányba, amíg kissé szorosabb lesz. Erre azért van szükség, hogy terhelésmentes állapotban kerüljön a teszter az akkumulátorra. Így elkerülhetőa csatlakoztatáskor kialakuló szikra, ami robbanás veszélyes lehet! - Ezután csatlakoztassa a Teszter vezetékeit az akkumulátor ( + ) és ( - ) csatlakozóihoz - Olvassa le az akkuról az EN indító áram A értéket - Terhelje az akkut a megadott EN indítóáram felével, a forgató gomb óramutató szerinti forgatásával - Tartsa a terhelést 15 másodpercig: a terhelés végét sipoló hang jelzi - Olvassa le a feszültséget a 15 másodperc végén, majd kapcsolja ki terhelést a terhelő gomb balra forgatásával! - A mellékelt táblázat segítségével ellenőrizze, hogy az akkumulátor jó / nem jó: Az akkumulátor akkor jó, ha a terhelés végén a feszültség nem csökken az alábbi táblázatban megadott érték alá, rossz az akku, ha a feszültség a megadott érték alá csökken. A feszültség táblázatot a teszter oldalán is megtalálja. Generátor teszt: - Csatlakoztassa a tesztert a jármű akkumulátorához úgy, mint az akkuteszt előtt - Indítsa be a motort és felmelegedés után járassa 1200-1500-as fordulaton. Vigyázzon a forgó, mozgó alkatrészekre! - Terhelés nélkül olvassa le a töltőfeszültséget.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem