Számítástechnika - computer - notebook / Szoftver / Játékprogram

/ Airport Madness: Time Machine

Airport Madness: Time Machine

(0)
már 611 Ft-tól 1 eladónál


A JÁTÉKRÓLÖn egy légiforgalmi irányító egy kis füves repülőtéren 1925-ben. Nézze meg, hogyan alakul az idő múlásával egy nagyobb nemzetközi repülőtér 1970-ben. Repülőtér-őrület: Az Időgép témája visszatér annak a lényegéhez, amely a Airport Madness-t szórakoztatóvá tette a kezdetektől. 2008. Egy olyan repülőteret kínál, amely idővel felnövekszik. Visszatérünk 1925-be és betesszük a vezérlőtoronyba (bár a rádióval felszerelt tornyok csak 1930-ban kezdtek megjelenni az Egyesült Államokban, 1921-ben az Egyesült Királyságban kezdtek megjelenni az ellenőrzött mezők). A játék előrehaladtával szemtanúja lehet annak, hogy a repülőtér 1925-ben csak egy apró füves területről növekszik egy 1944-es többpályás háborús repülőtérré, egy 1970-es óriási, szétszórt repülőtérre, utasszállító repülőgépekkel és számos terminálépülettel. Lindbergh tanú, a hanghatár akadályainak törése, az első utasszállító repülőgép és a Boeing 737 születése. Képzelje el, milyen lehetett 1925-ben a repülés tanúja. Az 1. világháború után sok vadászpilóta volt, akik valami közere voltak repülési képességükhöz. Közülük sokan légi show-kat készítettek, ahol mutatványokat készítenek, mások fizetett túrákat kínáltak a nagyközönség számára. 1925-ben a repülő postaszolgáltatások nagyon népszerűvé váltak, és a világon olyan repülőgépeket láttak, mint a Curtis Jenny, a Ford Tri-motor és a Boeing Model 40. Volt néhány utasforgalom, bár ezek valóban nem kezdődtek meg a késői depresszióig. 1940-ben jött a második világháború, amely óriási lendületet adott a repülésnek. Csak a második világháború után kezdte meg az utasok utazási fellendülése. Ez a játék egy gyönyörű mű alkotása, amely a legfontosabb prioritásunk volt ennek a játéknak a fejlesztésében, mivel lényegében egy idő átjárása, ezért igényes a szemcukorka. Szerkezeti kialakítása sokkal inkább játék, mint a korábbi verziók. 60 szint létezik, mindegyik 5-15 perc időtartamú, képességétől függően. Miután a szintet kinyitotta, bármikor újra megtekinthető. Bár az AMTM többsége a 20. században található, a Airport Madness visszavezeti Önt az 1802-es évbe, egy steampunk témával! Tanúja a repülésnek, ahogy nem volt. A történelem során való előrehaladása során az időportál lehetőséget kínál Önnek egy 1802-es fantasy-változat meglátogatására, ahol elképzelhetjük, hogy milyen lehet a repülés, ha Da Vinci korai rajzai a repülőgépekről valóban elkészültek. Lehetőség van arra is, hogy nagyítsuk előre, a 2173-ig. Milyen lesz a jövőbeni repülőterek? Koncepciónk alapvetően az, amit nyilvánvalónak érezzük. A repülőgépek gyorsabbak és nagyobbok lesznek. A repülőterek hatékonyabbá válnak. Amit megmutatunk neked, egy repülőtér, ahol a dolgok gyorsan történnek. A repülőgépek nevetséges sebességgel haladnak, és a döntéseket gyorsan meg kell hozni. Emberek ezrei mozognak minden percben a pályára és ki.

Bolt Ár


611 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓLÖn egy légiforgalmi irányító egy kis füves repülőtéren 1925-ben. Nézze meg, hogyan alakul az idő múlásával egy nagyobb nemzetközi repülőtér 1970-ben. Repülőtér-őrület: Az Időgép témája visszatér annak a lényegéhez, amely a Airport Madness-t szórakoztatóvá tette a kezdetektől. 2008. Egy olyan repülőteret kínál, amely idővel felnövekszik. Visszatérünk 1925-be és betesszük a vezérlőtoronyba (bár a rádióval felszerelt tornyok csak 1930-ban kezdtek megjelenni az Egyesült Államokban, 1921-ben az Egyesült Királyságban kezdtek megjelenni az ellenőrzött mezők). A játék előrehaladtával szemtanúja lehet annak, hogy a repülőtér 1925-ben csak egy apró füves területről növekszik egy 1944-es többpályás háborús repülőtérré, egy 1970-es óriási, szétszórt repülőtérre, utasszállító repülőgépekkel és számos terminálépülettel. Lindbergh tanú, a hanghatár akadályainak törése, az első utasszállító repülőgép és a Boeing 737 születése. Képzelje el, milyen lehetett 1925-ben a repülés tanúja. Az 1. világháború után sok vadászpilóta volt, akik valami közere voltak repülési képességükhöz. Közülük sokan légi show-kat készítettek, ahol mutatványokat készítenek, mások fizetett túrákat kínáltak a nagyközönség számára. 1925-ben a repülő postaszolgáltatások nagyon népszerűvé váltak, és a világon olyan repülőgépeket láttak, mint a Curtis Jenny, a Ford Tri-motor és a Boeing Model 40. Volt néhány utasforgalom, bár ezek valóban nem kezdődtek meg a késői depresszióig. 1940-ben jött a második világháború, amely óriási lendületet adott a repülésnek. Csak a második világháború után kezdte meg az utasok utazási fellendülése. Ez a játék egy gyönyörű mű alkotása, amely a legfontosabb prioritásunk volt ennek a játéknak a fejlesztésében, mivel lényegében egy idő átjárása, ezért igényes a szemcukorka. Szerkezeti kialakítása sokkal inkább játék, mint a korábbi verziók. 60 szint létezik, mindegyik 5-15 perc időtartamú, képességétől függően. Miután a szintet kinyitotta, bármikor újra megtekinthető. Bár az AMTM többsége a 20. században található, a Airport Madness visszavezeti Önt az 1802-es évbe, egy steampunk témával! Tanúja a repülésnek, ahogy nem volt. A történelem során való előrehaladása során az időportál lehetőséget kínál Önnek egy 1802-es fantasy-változat meglátogatására, ahol elképzelhetjük, hogy milyen lehet a repülés, ha Da Vinci korai rajzai a repülőgépekről valóban elkészültek. Lehetőség van arra is, hogy nagyítsuk előre, a 2173-ig. Milyen lesz a jövőbeni repülőterek? Koncepciónk alapvetően az, amit nyilvánvalónak érezzük. A repülőgépek gyorsabbak és nagyobbok lesznek. A repülőterek hatékonyabbá válnak. Amit megmutatunk neked, egy repülőtér, ahol a dolgok gyorsan történnek. A repülőgépek nevetséges sebességgel haladnak, és a döntéseket gyorsan meg kell hozni. Emberek ezrei mozognak minden percben a pályára és ki.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem