AI War 2

(0)
már 688 Ft-tól 2 eladónál


A JÁTÉKRÓLAz AI War 2 egy óriási stratégia / RTS hibrid egy galaxis ellen, amelyet a szélhámos mesterséges intelligencia már meghódított. Ez egyúttal folytatása az [Arcen] enormo-space RTS AI War-nak, amelyet 2009-ben az egyik legszebb stratégiai játéknak nevezünk 2009-ben (Tom Sykes, PC Gamer) A stratégiai játékok leggyengébb és elismertebb mesterséges intelligenciája visszatér ... számos kölcsönös ellenséggel. Szembe az eredeti AI fejlettebb verziójával, aki ismét elfogta az egész galaxist, és csak egy apró bolygót hagy magának. Ezután szüntesse meg és keresse meg a módját, hogy okosan meghaladja ezt. Minden új elfogható személy, nagyobb flották és a hackelási képességek minden bizonnyal segítenek. (Szüksége lesz rá.) Vagy merüljön el egy sokkal bonyolultabb galaktikus küzdelemben, amely magában foglalja a nanocaustot, a makrofágokat, a diszongöreket és még sok más. A többi frakciónak megvan a maga célja, szabálya, egysége és teljesen egyedi gazdasága. Tedd eléggé bonyolossá a forgatókönyvet, és így válhat: A XV. Világháború folyamatban van, egy apró gazdaságban vagy a közepén, senki sem szeret téged, de ha meg tudod ölni egy óriási dühös ellenséges vezetőt, akkor ez mind lesz. felett. Ha ez felülről hangzik - és őszintén szólva, ez a rész fáraszt, hogy elképzeljük, még akkor is, ha néhányan ezt keresik -, akkor szánjon szünetet, és feltörje az összes fogyasztó számítógépes vírust, hogy szövetségese legyen, és győzze meg a csillagot - méretű idegen csalánkiütés, hogy figyeljen a hátadra, amikor hirtelen kevésbé arrogáns AI-t vesz fel. (Ha tényleg idegesnek érzi magát, vegye ki magát az egyenletből, kapcsolja be a szupergyors előrejelzést, és figyelje, hogy valamennyien harcolnak, mint a hangyák galaktikus skálán.) Modernizált és feltöltött. Tíz év telt el az eredeti AI háború elindítása óta, és a játékvilág sokat megváltozott - ugyanúgy, mint a rendelkezésre álló számítási teljesítmény minden eszközön, amelyet az olvasáshoz használ. Kihúztunk az összes megállót, hogy az eddiginél komolyabb és intelligensebb ellenségeket építsünk fel, és sok esetben több ezer egység szimulációit készítsük el, 120 fps-en haladva. Felgyorsíthatja és lelassíthatja a szimulációt, anélkül, hogy a processzorra további töltet lenne, és szünetet tehet. A felület tiszteletben tartja az Ön idejét azáltal, hogy automatizálja azokat a dolgokat, amelyeket egyébként ugyanazzal az idővel végezne el. Ehhez a másik 5% -hoz valóban vannak olyan fejlett funkciók, mint a kém nanitok elhelyezése, az automatizálási szabályok megjavítása vagy letiltása, vagy a flottaösszetétel átalakítása, amennyit csak akar. Egyszerűbb, mégis mélyebb. Bizonyos esetekben, amikor egy folytatódik azt mondja, hogy egyszerűsített, ez valójában azt jelenti, hogy lemerült. És valóban kevesebb apró választást kell tenni egyes területeken: nem kell eldöntenie, hogy miként mossa le az egyes ételeket; van mosogatógéped. És ez jó dolog, amit őszinte legyek, mert az összetett és zavaró forgatókönyvek nyúllyukja olyan mélyre megy, amennyire csak akar. Mindazok a részek, amikor meghozza az érdekes stratégiai döntéseket? Ezek a darabok keményebbek, mint valaha, és nem hagyhatja vissza a régi unalmas szokásokat, hogy átgondolják őket. Szüksége van a figyelmedre, hogy előre jelezze, megtervezze, álmodjon, majd dobja félre, és kitalálja a nadrágja ülésén, amikor minden oldalra megy. Túl sok a memorizáláshoz (de az eszköztippek egyébként mindig ott vannak), és mindig van egy ismeretlen elem. A gyors kattintás nem segít. Az AI-háború megnyeréséhez improvizálni kell, adaptálnia kell és használnia kell az értelmét. Ahogy kell lennie. Mi a helyzet néhány kiemeléssel? Számos választható frakció, mindegyiknek megvan a maga célja és stratégiája, élő galaxist hoz létre. Az új flottarendszer még több hajót ad neked, mint korábban, és lehetővé teszi a birodalom testreszabását, mint valaha. Egy csomó térképtípus és sok al-opcióval, hogy még változatosabbá váljanak. Tűzoltó bérlet, frakciók, hogy szövetségesek legyenek, és célok rohadtjai, hogy elfogják vagy csapkodjanak - az AI-vel vagy az idegenekkel. Az AI Warden, Hunter és Praetorian Guard alflottái új kihívásokkal (és néha lehetőségekkel) számolnak fel az ön és az AI közötti kölcsönhatásban. Őrült módosíthatóság, sok karral elérhetők könnyen hozzáférhető XML formátumban. Újdonságok az eredetihez képest? Környezetbarátabb játékmenet, de egy olyan nyúllyukkal, amely olyan mélyre megy, mint valaha. Még több tennivaló, az egyes pillanatokból történő játék és a választás szempontjából. Többet találni, többet meghódítani vagy meghódítani. Csiszolt játékmechanika, amely mindent reprezentál az első játék hat kiterjesztéséből (plusz három év fejlesztés ezen a sorozaton). Vágott zsír: az ismétlődő unalmas feladatokat automatizálták vagy korszerűsítették, ám eddig sokkal több lehetőséget adtak hozzá a dolgok testreszabásához, amikor csak akar. Célunk, hogy soha ne pazarolja az idejét, de mindig sokféle érdekes kihívással kell számolnia, amelyekre egyszerre számíthat. Újratervezett felhasználói felület, amely rengeteg információt és hatalmat biztosít Önnek, amikor csak szüksége van rá. 1,5 óra új zene hozzáadódik a 4,5 órás eredeti játék pontszámához. Többszálú a modern teljesítmény érdekében, és egy olyan kódbázis, amely nem idézi elő az idősebb istent (az alapoktól átkódolva a modern felszerelésekhez). Több mint 1900 beszélgetési vonal több mint 25 szereplőtől.

Bolt Ár


688 Ft
megnézem az eladónál


801 Ft
megnézem az eladónál

A JÁTÉKRÓLAz AI War 2 egy óriási stratégia / RTS hibrid egy galaxis ellen, amelyet a szélhámos mesterséges intelligencia már meghódított. Ez egyúttal folytatása az [Arcen] enormo-space RTS AI War-nak, amelyet 2009-ben az egyik legszebb stratégiai játéknak nevezünk 2009-ben (Tom Sykes, PC Gamer) A stratégiai játékok leggyengébb és elismertebb mesterséges intelligenciája visszatér ... számos kölcsönös ellenséggel. Szembe az eredeti AI fejlettebb verziójával, aki ismét elfogta az egész galaxist, és csak egy apró bolygót hagy magának. Ezután szüntesse meg és keresse meg a módját, hogy okosan meghaladja ezt. Minden új elfogható személy, nagyobb flották és a hackelási képességek minden bizonnyal segítenek. (Szüksége lesz rá.) Vagy merüljön el egy sokkal bonyolultabb galaktikus küzdelemben, amely magában foglalja a nanocaustot, a makrofágokat, a diszongöreket és még sok más. A többi frakciónak megvan a maga célja, szabálya, egysége és teljesen egyedi gazdasága. Tedd eléggé bonyolossá a forgatókönyvet, és így válhat: A XV. Világháború folyamatban van, egy apró gazdaságban vagy a közepén, senki sem szeret téged, de ha meg tudod ölni egy óriási dühös ellenséges vezetőt, akkor ez mind lesz. felett. Ha ez felülről hangzik - és őszintén szólva, ez a rész fáraszt, hogy elképzeljük, még akkor is, ha néhányan ezt keresik -, akkor szánjon szünetet, és feltörje az összes fogyasztó számítógépes vírust, hogy szövetségese legyen, és győzze meg a csillagot - méretű idegen csalánkiütés, hogy figyeljen a hátadra, amikor hirtelen kevésbé arrogáns AI-t vesz fel. (Ha tényleg idegesnek érzi magát, vegye ki magát az egyenletből, kapcsolja be a szupergyors előrejelzést, és figyelje, hogy valamennyien harcolnak, mint a hangyák galaktikus skálán.) Modernizált és feltöltött. Tíz év telt el az eredeti AI háború elindítása óta, és a játékvilág sokat megváltozott - ugyanúgy, mint a rendelkezésre álló számítási teljesítmény minden eszközön, amelyet az olvasáshoz használ. Kihúztunk az összes megállót, hogy az eddiginél komolyabb és intelligensebb ellenségeket építsünk fel, és sok esetben több ezer egység szimulációit készítsük el, 120 fps-en haladva. Felgyorsíthatja és lelassíthatja a szimulációt, anélkül, hogy a processzorra további töltet lenne, és szünetet tehet. A felület tiszteletben tartja az Ön idejét azáltal, hogy automatizálja azokat a dolgokat, amelyeket egyébként ugyanazzal az idővel végezne el. Ehhez a másik 5% -hoz valóban vannak olyan fejlett funkciók, mint a kém nanitok elhelyezése, az automatizálási szabályok megjavítása vagy letiltása, vagy a flottaösszetétel átalakítása, amennyit csak akar. Egyszerűbb, mégis mélyebb. Bizonyos esetekben, amikor egy folytatódik azt mondja, hogy egyszerűsített, ez valójában azt jelenti, hogy lemerült. És valóban kevesebb apró választást kell tenni egyes területeken: nem kell eldöntenie, hogy miként mossa le az egyes ételeket; van mosogatógéped. És ez jó dolog, amit őszinte legyek, mert az összetett és zavaró forgatókönyvek nyúllyukja olyan mélyre megy, amennyire csak akar. Mindazok a részek, amikor meghozza az érdekes stratégiai döntéseket? Ezek a darabok keményebbek, mint valaha, és nem hagyhatja vissza a régi unalmas szokásokat, hogy átgondolják őket. Szüksége van a figyelmedre, hogy előre jelezze, megtervezze, álmodjon, majd dobja félre, és kitalálja a nadrágja ülésén, amikor minden oldalra megy. Túl sok a memorizáláshoz (de az eszköztippek egyébként mindig ott vannak), és mindig van egy ismeretlen elem. A gyors kattintás nem segít. Az AI-háború megnyeréséhez improvizálni kell, adaptálnia kell és használnia kell az értelmét. Ahogy kell lennie. Mi a helyzet néhány kiemeléssel? Számos választható frakció, mindegyiknek megvan a maga célja és stratégiája, élő galaxist hoz létre. Az új flottarendszer még több hajót ad neked, mint korábban, és lehetővé teszi a birodalom testreszabását, mint valaha. Egy csomó térképtípus és sok al-opcióval, hogy még változatosabbá váljanak. Tűzoltó bérlet, frakciók, hogy szövetségesek legyenek, és célok rohadtjai, hogy elfogják vagy csapkodjanak - az AI-vel vagy az idegenekkel. Az AI Warden, Hunter és Praetorian Guard alflottái új kihívásokkal (és néha lehetőségekkel) számolnak fel az ön és az AI közötti kölcsönhatásban. Őrült módosíthatóság, sok karral elérhetők könnyen hozzáférhető XML formátumban. Újdonságok az eredetihez képest? Környezetbarátabb játékmenet, de egy olyan nyúllyukkal, amely olyan mélyre megy, mint valaha. Még több tennivaló, az egyes pillanatokból történő játék és a választás szempontjából. Többet találni, többet meghódítani vagy meghódítani. Csiszolt játékmechanika, amely mindent reprezentál az első játék hat kiterjesztéséből (plusz három év fejlesztés ezen a sorozaton). Vágott zsír: az ismétlődő unalmas feladatokat automatizálták vagy korszerűsítették, ám eddig sokkal több lehetőséget adtak hozzá a dolgok testreszabásához, amikor csak akar. Célunk, hogy soha ne pazarolja az idejét, de mindig sokféle érdekes kihívással kell számolnia, amelyekre egyszerre számíthat. Újratervezett felhasználói felület, amely rengeteg információt és hatalmat biztosít Önnek, amikor csak szüksége van rá. 1,5 óra új zene hozzáadódik a 4,5 órás eredeti játék pontszámához. Többszálú a modern teljesítmény érdekében, és egy olyan kódbázis, amely nem idézi elő az idősebb istent (az alapoktól átkódolva a modern felszerelésekhez). Több mint 1900 beszélgetési vonal több mint 25 szereplőtől.

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem