Játék - ajándék / Egyéb játékok / Társasjáték

/ Bla bla bla - Beszélgetős, asszociációs társasjáték - Djeco

Bla bla bla - Beszélgetős, asszociációs társasjáték - Djeco

(0)
már 6 290 Ft-tól 6 eladónál


Hozd összefüggésbe az asztalon és a kezedben lévő kártyát. Legyél Te a Bla bla bla nyertese!Bla bla bla - Társasjáték Hozd összefüggésbe az asztalon és a kezedben lévő kártyát. Szőj köré egy mesét, add elő. Végül a kapott kártyát add vissza a küldőnek, de indokold meg hogy mért gondolod úgy, hogy az övé. Sok nevetést ígérő társasjáték, miközben fejlődik az előadói és a kommunikációs képességed. Ajánlott életkor: 7-99 Játékosok száma: 3-5… sok fő A doboz tartalma: 240 kártya, egy dobókocka A játék célja: a legtöbb kártyát megszerezni A játék előkészülete: a játék kezdetekor döntsük el, hogy időre játszunk (a meghatározott idő leteltével az a játékos nyer, akinél a legtöbb kártya van), vagy pontokat gyűjtünk (ilyenkor közösen állapodjunk meg abban a pontszámban, mely a győzelemhez szükséges) Mindenki kap 5 kártyalapot. A többit lefordítva az asztal közepére helyezzük. Ez lesz az ún. központi pakli. Játékszabályok: a legidősebb játékos kezd, ennek a körnek ő lesz a bírája. Dob a dobókockával. A dobókocka rajza fogja eldönteni, hogy a többi játékosnak az alábbi 3 játék közül melyiket kell játszaniuk: Kártya-asszociáció (dobókocka tyúk-tojást mutat): a játékkör bírája az asztal közepén álló pakliból felfordít egy kártyát. A többi játékosnak logikai kapcsolatot kell találnia a felfordított kártyalap és egy, a saját kezében tartott kártyalap között. (Pl: ha a játékkör bírája a tehenes kártyát fordítja fel, akkor a játékosok asszociálhatnak a tejre – a tehén adja, egy kacsára – mint másik tanyasi állatra, vagy egyszerűen egy vidéki tájképre.) Mindenkinek ki kell választania egy lapot a kezében tartottak közül, és óramutató járásával megegyezően maga elé kell tenni – és MEGMAGYARÁZNI, hogy milyen összefüggés áll fenn a játékvezető által húzott és a játékos által a saját lapjai közül kiválasztott között. Természetesen nem mindig könnyű a kézben tartott lapok közül megtalálni a megfelelő asszociációt! A játékvezető – tetszése szerint – kiválasztja, hogy melyik játékostársának a legszellemesebb, legtalálóbb az asszociációja. A győztest a játékvezető úgy díjazza, hogy neki adja azt a kártyát, melyhez az asszociációkat kellett társítani – így ez már egy megnyert pontot jelent. A nyert kártyákat mindenki külön pakliba gyűjti! Ezután minden játékos a már használt lapját a központi pakli aljára rakja, és a tetejéről húz egy újabbat. Így megint 5 lap lesz mindenkinél. Új kör kezdődik, a következő játékos dob a dobókockával, és ő lesz a játékkör bírája. Történetszövés (a dobókocka egy könyvet ábrázol): A játékvezető felfordítja a legfelső kártyát. Aztán a játékosok a kézben tartott lapjaik közül kiválasztanak kettőt; a felfordított (összesen három) lapok alapján kell értelmes történetet alkotni. Pl: a kihúzott kártya: kacsa A játékos választása: gyümölcstálat és rágózó lányt ábrázoló kártya A játékos által alkotott történet: egy gyümölcsízű rágóból fújtam buborékot, és amikor kipukkant a „rágólufi”, háp-háp hangot adott ki. Ily módon mindenki elmondja a saját történetét. A játékkör bírája dönt, kié volt a legszellemesebb történet. A győztes újból megkapja a játékkör bírájától az általa felfordított kártyát (a példánk alapján a kacsa-kártyát). A megnyert kártya újból plusz pontot ér a kört nyerő játékosnak. (A történetalkotás nehezebb, ha a játékvezető által húzott kártyát utolsónak kell beilleszteni a kitalált történetbe!) A történetalkotás után minden játékos a központi pakli aljára csúsztatja mind az 5 kártyáját, és a pakli tetejéről 5 újabbat húz. Aztán a következő játékos dob a dobókockával és ő lesz a következő játékkör bírája. Ki vagyok én? (a dobókocka egy mosolygó arcot ábrázol): Minden játékosnak a kezében lévő kártyák közül választania kell egyet, mely szerinte leginkább kifejezi az ő személyiségét, leginkább jellemző rá. A kiválasztott kártyákat lefordítva minden játékos az asztal közepére teszi és összekeverik azokat. (A kör játékvezetője nem tehet kártyát!) A játékvezető felfordítja a kártyákat és megpróbálja annak a játékosnak visszaadni, akitől a kártya származik – természetesen a játékvezetőnek INDOKOLNIA kell, hogy a visszaadott kártya alapján miért épp az adott játékosra gondolt! A játékvezető annyi kártyát (pontot) nyer, ahány játékos esetében pontosan kitalálta, kitől származott a kártya. Azokat a kártyákat, amelyeket a játékvezető nem talált el, a központi pakli aljára kell csúsztatni, és azok a játékosok, akik nem 5 kártyával rendelkeznek, kiegészítik a kézben lévő kártyáik számát 5-re. Aztán egy következő játékos kerül sorra: dob a dobókockával. Ki nyer? Aki a legtöbb kártyát nyerte! Jó játékot! A Djeco Bla bla bla társasjáték egy szórakoztató és kreatív játék, amelynek során a játékosoknak össze kell kötniük az asztalon és a kezükben lévő kártyákat. A játék során a játékosoknak elő kell adniuk egy rövid történetet, és meg kell indokolniuk, hogy miért gondolják, hogy a kapott kártya az övék. A játék célja, hogy minél több kártyát szerezzenek meg a játékosok. A játék ideális 7 éves kortól 99 éves korig, és 3-5 vagy több játékos játszhatnak egyszerre. A játék időtartama változó, attól függően, hogy melyik játékmódra döntenek a játékosok. Ha időre játszanak, akkor a játék akkor ér véget, amikor az idő lejár, és a legtöbb kártyát megszerező játékos lesz a győztes. Ha pontokat gyűjtenek, akkor közösen állapodnak meg abban a pontszámban, amely a győzelemhez szükséges. A játék 240 kártyát és egy dobókockát tartalmaz. A játékvezető kezdi a játékot, és a dobókocka rajza határozza meg, hogy melyik játékmóddal kell játszaniuk a többi játékosnak. A kártya-asszociáció esetében a játékosoknak logikai kapcsolatot kell találniuk a központi pakliból felfordított kártyalap és egy, a saját kezükben tartott kártyalap között. A történetalkotás során a játékosoknak értelmes történetet kell alkotniuk a központi pakliból felfordított és a saját kezükben tartott kártyalapok alapján. A Ki vagyok én? játékmódban a játékosoknak azt kell eldönteniük, hogy melyik kártya jellemzi őket leginkább, és a játékvezetőnek meg kell találnia, hogy melyik játékos melyik kártyát választotta. A Djeco Bla bla bla társasjáték szórakoztató és interaktív játékélményt nyújt a játékosoknak, miközben fejlődnek az előadói és a kommunikációs képességeik. A játék megnyert kártyái újabb és újabb kihívásokat jelentenek a játékosoknak, és segítenek nekik fejleszteni a kreativitásukat és a gondolkodásmódjukat. Legyél te a Bla bla bla nyertese, és szerezd meg a legtöbb kártyát ebben a szórakoztató és interaktív társasjátékban!

Hozd összefüggésbe az asztalon és a kezedben lévő kártyát. Legyél Te a Bla bla bla nyertese!Bla bla bla - Társasjáték Hozd összefüggésbe az asztalon és a kezedben lévő kártyát. Szőj köré egy mesét, add elő. Végül a kapott kártyát add vissza a küldőnek, de indokold meg hogy mért gondolod úgy, hogy az övé. Sok nevetést ígérő társasjáték, miközben fejlődik az előadói és a kommunikációs képességed. Ajánlott életkor: 7-99 Játékosok száma: 3-5… sok fő A doboz tartalma: 240 kártya, egy dobókocka A játék célja: a legtöbb kártyát megszerezni A játék előkészülete: a játék kezdetekor döntsük el, hogy időre játszunk (a meghatározott idő leteltével az a játékos nyer, akinél a legtöbb kártya van), vagy pontokat gyűjtünk (ilyenkor közösen állapodjunk meg abban a pontszámban, mely a győzelemhez szükséges) Mindenki kap 5 kártyalapot. A többit lefordítva az asztal közepére helyezzük. Ez lesz az ún. központi pakli. Játékszabályok: a legidősebb játékos kezd, ennek a körnek ő lesz a bírája. Dob a dobókockával. A dobókocka rajza fogja eldönteni, hogy a többi játékosnak az alábbi 3 játék közül melyiket kell játszaniuk: Kártya-asszociáció (dobókocka tyúk-tojást mutat): a játékkör bírája az asztal közepén álló pakliból felfordít egy kártyát. A többi játékosnak logikai kapcsolatot kell találnia a felfordított kártyalap és egy, a saját kezében tartott kártyalap között. (Pl: ha a játékkör bírája a tehenes kártyát fordítja fel, akkor a játékosok asszociálhatnak a tejre – a tehén adja, egy kacsára – mint másik tanyasi állatra, vagy egyszerűen egy vidéki tájképre.) Mindenkinek ki kell választania egy lapot a kezében tartottak közül, és óramutató járásával megegyezően maga elé kell tenni – és MEGMAGYARÁZNI, hogy milyen összefüggés áll fenn a játékvezető által húzott és a játékos által a saját lapjai közül kiválasztott között. Természetesen nem mindig könnyű a kézben tartott lapok közül megtalálni a megfelelő asszociációt! A játékvezető – tetszése szerint – kiválasztja, hogy melyik játékostársának a legszellemesebb, legtalálóbb az asszociációja. A győztest a játékvezető úgy díjazza, hogy neki adja azt a kártyát, melyhez az asszociációkat kellett társítani – így ez már egy megnyert pontot jelent. A nyert kártyákat mindenki külön pakliba gyűjti! Ezután minden játékos a már használt lapját a központi pakli aljára rakja, és a tetejéről húz egy újabbat. Így megint 5 lap lesz mindenkinél. Új kör kezdődik, a következő játékos dob a dobókockával, és ő lesz a játékkör bírája. Történetszövés (a dobókocka egy könyvet ábrázol): A játékvezető felfordítja a legfelső kártyát. Aztán a játékosok a kézben tartott lapjaik közül kiválasztanak kettőt; a felfordított (összesen három) lapok alapján kell értelmes történetet alkotni. Pl: a kihúzott kártya: kacsa A játékos választása: gyümölcstálat és rágózó lányt ábrázoló kártya A játékos által alkotott történet: egy gyümölcsízű rágóból fújtam buborékot, és amikor kipukkant a „rágólufi”, háp-háp hangot adott ki. Ily módon mindenki elmondja a saját történetét. A játékkör bírája dönt, kié volt a legszellemesebb történet. A győztes újból megkapja a játékkör bírájától az általa felfordított kártyát (a példánk alapján a kacsa-kártyát). A megnyert kártya újból plusz pontot ér a kört nyerő játékosnak. (A történetalkotás nehezebb, ha a játékvezető által húzott kártyát utolsónak kell beilleszteni a kitalált történetbe!) A történetalkotás után minden játékos a központi pakli aljára csúsztatja mind az 5 kártyáját, és a pakli tetejéről 5 újabbat húz. Aztán a következő játékos dob a dobókockával és ő lesz a következő játékkör bírája. Ki vagyok én? (a dobókocka egy mosolygó arcot ábrázol): Minden játékosnak a kezében lévő kártyák közül választania kell egyet, mely szerinte leginkább kifejezi az ő személyiségét, leginkább jellemző rá. A kiválasztott kártyákat lefordítva minden játékos az asztal közepére teszi és összekeverik azokat. (A kör játékvezetője nem tehet kártyát!) A játékvezető felfordítja a kártyákat és megpróbálja annak a játékosnak visszaadni, akitől a kártya származik – természetesen a játékvezetőnek INDOKOLNIA kell, hogy a visszaadott kártya alapján miért épp az adott játékosra gondolt! A játékvezető annyi kártyát (pontot) nyer, ahány játékos esetében pontosan kitalálta, kitől származott a kártya. Azokat a kártyákat, amelyeket a játékvezető nem talált el, a központi pakli aljára kell csúsztatni, és azok a játékosok, akik nem 5 kártyával rendelkeznek, kiegészítik a kézben lévő kártyáik számát 5-re. Aztán egy következő játékos kerül sorra: dob a dobókockával. Ki nyer? Aki a legtöbb kártyát nyerte! Jó játékot! A Djeco Bla bla bla társasjáték egy szórakoztató és kreatív játék, amelynek során a játékosoknak össze kell kötniük az asztalon és a kezükben lévő kártyákat. A játék során a játékosoknak elő kell adniuk egy rövid történetet, és meg kell indokolniuk, hogy miért gondolják, hogy a kapott kártya az övék. A játék célja, hogy minél több kártyát szerezzenek meg a játékosok. A játék ideális 7 éves kortól 99 éves korig, és 3-5 vagy több játékos játszhatnak egyszerre. A játék időtartama változó, attól függően, hogy melyik játékmódra döntenek a játékosok. Ha időre játszanak, akkor a játék akkor ér véget, amikor az idő lejár, és a legtöbb kártyát megszerező játékos lesz a győztes. Ha pontokat gyűjtenek, akkor közösen állapodnak meg abban a pontszámban, amely a győzelemhez szükséges. A játék 240 kártyát és egy dobókockát tartalmaz. A játékvezető kezdi a játékot, és a dobókocka rajza határozza meg, hogy melyik játékmóddal kell játszaniuk a többi játékosnak. A kártya-asszociáció esetében a játékosoknak logikai kapcsolatot kell találniuk a központi pakliból felfordított kártyalap és egy, a saját kezükben tartott kártyalap között. A történetalkotás során a játékosoknak értelmes történetet kell alkotniuk a központi pakliból felfordított és a saját kezükben tartott kártyalapok alapján. A Ki vagyok én? játékmódban a játékosoknak azt kell eldönteniük, hogy melyik kártya jellemzi őket leginkább, és a játékvezetőnek meg kell találnia, hogy melyik játékos melyik kártyát választotta. A Djeco Bla bla bla társasjáték szórakoztató és interaktív játékélményt nyújt a játékosoknak, miközben fejlődnek az előadói és a kommunikációs képességeik. A játék megnyert kártyái újabb és újabb kihívásokat jelentenek a játékosoknak, és segítenek nekik fejleszteni a kreativitásukat és a gondolkodásmódjukat. Legyél te a Bla bla bla nyertese, és szerezd meg a legtöbb kártyát ebben a szórakoztató és interaktív társasjátékban!

  LEGYÉL TE AZ ELSŐ AKI ÉRTÉKELI A TERMÉKET!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Értem